Isäni retkahti huumeisiin ja mies vain ilkeilee
Tänä aamuna sain kuulla, että isäni joka ollut kuvitellusti kuivilla useamman vuoden, on jäänyt äidilleni kiinni huumeista. Äitini tuli meille ja tottakai varaudutaan taas kaikkeen, äidillä myös päihderiippuvuus, joten pelko itsellä, että nyt hänkin retkahtaa. Mies ei tunnu omaavan MITÄÄN empatiakykyä. Kysyi vienkö koiran, keskustelu äityi. Onko tämä ihan normaalia?
Mies: vietkö muru koiran?
Minä: en nyt, voitko sä viedä?.
Mies: minä vien kuitenkin illalla taas.
Minä: mitä sitten? Nojoo, sinähän tässä oot se jolla on taas vaikeeta
Mies: älä vedä tota asiaa nyt tähän
Minä: selvä herra narsisti
Mies: sinähän tässä se narsisti oot! 
Loppu.
Joo, typerää oli alkaa haukkumaan, mutta luulisi tajuavan edes jonkinverran miten sekaisin tunteet muutenkin isän takia.
Kommentit (33)
Olet narsisti, mies on narsisti, koira on barsisti, vanhemmat narsisteja, naapurit narsisteja huumeet narsistisia ja niin edelleen.
Miehelläsi on käsillä sianjättöaika. Törkeää haukkumista sinulta.
N44
Vierailija kirjoitti:
Missä se "reagoin kaikkeen vatsallani" trolli nyt luuraa kun sitä kaivattaisiin.
Tiesin tämänkin vatsallani jo ennakkoon!
Oletko kysynyt mieheltä miltä hänäestä tuntuu olla tommosen ihmisen kanssa jonka mukana tulee narkkifaijaa ym ja koiran viennit jää hänen vastuulleen?
En yhtään ihmettele, että tämä kansa voi huonosti. Tämäkin ketju on täynnä vi**uilua aloittajalle, jolla on valtava huoli omista vanhemmistaa.
Empatiakyvyttömyys on tämän kansan perusluonne.
laita perintö asiat kuntoon ja anna narkkien kuolla.
Hankkikaa äidille oma uusi asunto jostain, jos joutuu pakenemaan teille ja auttakaa asumiskuluissa. Ei voi ikuisesti asua teillä, koska miehesi ei voi ottaa kotiinsa aina äitiäsi. Ja isän luo äiti tuskin voi mennä jos on vaara käyttää uudelleen jotain tai isä voi juoda kauan. Missä on mummo?
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että tämä kansa voi huonosti. Tämäkin ketju on täynnä vi**uilua aloittajalle, jolla on valtava huoli omista vanhemmistaa.
Aloittaja myönsi olevansa terapiakielteinen. Sama vika mitä Allulla. Käy terapiassa käymisen vuoksi. Miesyhteisöissä varoitetaan aapeen kaltaisista naisista. Damage goods ei tuo ainoastaan vie.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa äidille oma uusi asunto jostain, jos joutuu pakenemaan teille ja auttakaa asumiskuluissa. Ei voi ikuisesti asua teillä, koska miehesi ei voi ottaa kotiinsa aina äitiäsi. Ja isän luo äiti tuskin voi mennä jos on vaara käyttää uudelleen jotain tai isä voi juoda kauan. Missä on mummo?
Sossu on tuota varten.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle suurempi huoli tuntuu olevan että kuka vie koiran ulos.
Tällä palstalla on kaikki mt ongelmaisia, miksi vedät johtopäätöksen että mieleltään terveet olisivat samanlaisia?
Aloittajan oma toinen kommentti puolisolle meni vähän pieleen. Tuossa kohtaa olisi vaikka voinut todeta, että olen pahoillani, mutta en mitenkään nyt jaksaisi, voisitko viedä. Tuollainen kilpailu, kellä menee huonoimmin, on raivostuttavaa. Ihan yhtälailla se puoliso voi olla väsynyt jne., vaikka aloittajalla onkin "isompia" murheita.
Aloittaa pitäisi sääliä 24/7? Melko itsekästä.
Tässä ilkeili nyt joku muu kuin miehesi.