Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö isänpäivänä isänne vai soitatteko hänelle?

Vierailija
01.11.2022 |

Itse soitan. Asuu vähän kauempana.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuollut . Viedään haudalle kynttilä

.

Vierailija
2/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. On hoitokodissa parin sadan kilometrin päässä eikä pysty enää käyttämään puhelinta. Käyn jonain muuna viikonloppuna katsomassa, sillä hoitokodissa on muutenkin viikonloppuisin liian vähän henkilökuntaa niin parempi heidän kannaltaan ettei kaikkien omaiset pyörisi siellä samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen isää ja sytytän kynttilän. Ikävä ei lopu, mutta ei myöskään rakkaus <3

Vierailija
4/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä yleensä, kuten en syntymäpäivääkään, en osaa. Annan isän viettää taivaassa (kuoli 80-luvun lopussa), jos haluaa viettää päivää. Keskustassa olisi varmaan leivoksia saatavilla ja limpparia.

Vierailija
5/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien haudalle kynttilät.

Vierailija
6/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan. On hoitokodissa parin sadan kilometrin päässä eikä pysty enää käyttämään puhelinta. Käyn jonain muuna viikonloppuna katsomassa, sillä hoitokodissa on muutenkin viikonloppuisin liian vähän henkilökuntaa niin parempi heidän kannaltaan ettei kaikkien omaiset pyörisi siellä samaan aikaan.

Voisiko henkilökunnalta kysyä auttaisivatko asiassa sen verran että soitat hoitajien/yksikön numeroon ja hoitaja veisi sitten puhelimen isäsi korvalle jos hän ei pysty itse sitä pitelemään?

Vierailija
7/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen puhelimitse, koska en asu Suomessa ja delegoin veljeni viemään hänelle jotain herkkua, ehkä kutsuu hänet syömään.

Vierailija
8/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni menehtyi viime vuonna enkä haudallekaan pääse, kun matkaa 600 kilometriä. Sytytän kynttilän muistoksi.

Vierailija
9/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, koska asun niin kaukana, enkä myöskään soita, koska ei ole tapana soitella hänen kanssaan. Yhteinen isompi lahja ostetaan sisarusten kanssa joka vuosi ja kortin laitan sen lisäksi.

Vierailija
10/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkattu ja kuopattu jo jokunen vuosi sitten.

Vierailija
11/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli lähes 30 vuotta sitten.

Vierailija
12/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan juuri isänpäivänä nähdä, mutta nähdään tässä ennen isänpäivää ainakin pari kertaa.

Vierailija
13/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni nukkui pois noin 20 v. sitten, vien kynttilän haudalle.

Vierailija
14/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, en soita enkä vie haudalle kynttilää.

Isäni kuoli melkein30 vuotta sitten,  asun ulkomailla enkä käy Suomessa koska ei mitään siteitä sinne enää.

Isäni elää muistoissani ja on mukanani sitä kautta. Minulla oli hyvä isä jota rakastin paljon. Paljon hyviä muistoja yhteisistä retkistä metsään ja luontoon ja uimarannalla käynneistä. Isä osallistui koulun kevät- ja joulujuhliin, tuli katsomaan esiintymistäni. Oli kiinnostunut ja kiltti. Parhaat viedään ensin...

En tarvitse mitään erityistä päivää muistaakseni.

Vierailija
15/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko henkilökunnalta kysyä auttaisivatko asiassa sen verran että soitat hoitajien/yksikön numeroon ja hoitaja veisi sitten puhelimen isäsi korvalle jos hän ei pysty itse sitä pitelemään?

En viitsi häiritä henkilökuntaa silloin, menevät ihan minimiresursseilla siellä viikonloppuisin. Toisekseen isä ei valitettavasti enää tunnista puhelimen kautta ihmisiä, ei oikein ole täysin tässä todellisuudessa enää. Tunnistaa kyllä sitten kun menee paikan päälle ja näkee kasvot mutta puhelimessa ei enää tajua, että puhuu jonkun kanssa.

Vierailija
16/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Ei hänkään minulle soittele. Minun on vielä aikuisenakin vaikea sisäistää, että suurin osa isistä taitaa olla välittäviä ja rakastavia? Minun isä-malli oli aivan päinvastainen. 

Vierailija
17/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut, en ole yhteydessä, siis.

Vierailija
18/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kortin postiin. Juhlitaan kotona lapsen isää.

Vierailija
19/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha päivä joka joutaisi poistaa!

Vierailija
20/20 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi joi itsensä hengiltä. En soittaisi, tai olisi missään tekemisissä vaikka olisi elossakin.