Ja taas kävi näin...
...että pihkaannuin... Olen varattu, samoin se mies. Eli tämä kutkuttava tunne on vaan taas poistettava mielestä. Täällä kuitenkin saan huutaa teille: KUINKA IHANA MIES HÄN ONKAAN. :) Sanoi itsekin että jollei oltaisi varattuja, olisi luolamiestyyliin kaapannut minut kainaloonsa ja kantanut kotiluolaan.
Kommentit (3)
Tunnen miehen työpiireistäni ja aina olen hänestä pitänyt kovastikin, mutta eilen osoitti olevansa muutakin kuin vain loistava työkaveri. Mutta ah, tuo mies jää vain unelmiini nyt.
Vierailija:
jaahas taas joku viinahuuruisiin juttuihin haksahtanut
Minä itse ihastun helposti ja olen vaan oppinut elämään sen tosiasian kanssa. Rakastumiseen vaaditaan silti jotain muuta kuin kännissä syntynyt pihkaantuminen. Ja kun pitää halunsa kurissa, niin ei pieni flirtti ketään tapa, piristää vaan itsetuntoa kuulla, että olisi vielä markkinakelpoinen muidenkin kuin sen oman kullan mielestä.
Onneksi on kuitenkin vielä niitä uskollisiakin miehiä. Esim eilinen mies sanoi tosissaan että on ihastunut minuun, mutta ei ikinä pettäisi vaimoaan, niin kuin en minäkään koskaan pettäisi omaa miestäni.
Tunteitakin on niin monenlaisia. Ihastuminen on vielä kaukana siitä läpättävästä sydämestä ja todellisesta rakkaudesta, puhumattakaan intohimosta.
Vierailija:
tässä se taas nähdään,ettei se seurustelu ja rakkaus estä tunteita muita kohtaan.. oikein piristävää luettavaa,sillä olen tuon yhden palstan ap,joka kamppailee kahden välillä,luovuttaakko vai yrittääkö vielä..
tässä se taas nähdään,ettei se seurustelu ja rakkaus estä tunteita muita kohtaan.. oikein piristävää luettavaa,sillä olen tuon yhden palstan ap,joka kamppailee kahden välillä,luovuttaakko vai yrittääkö vielä..