Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut säilyttää roskia parvekkeella?

Vierailija
31.10.2022 |

Mun naapurit tekee näin, onkohan niillä jotain ongelmia? Ne pitää siis parvekettaan roskiksena.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viitsi lähteä viemään roskia jäteastiaan, ja sisällä ne haisevat. Aika yleistä.

Vierailija
2/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät viitsi lähteä viemään roskia jäteastiaan, ja sisällä ne haisevat. Aika yleistä.

Mutta pakkohan ne on sinne joskus viedä. Mun naapurit pitää roskia siellä koko ajan? Luulisi että olisi tosi epäviihtyisää. Luulen että on jotain mt-ongelmia tai elämänhallintaongelmia.

Siellä on myös mustia jätesäkkejä täynnä tyhjiä kaljatölkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappipakastin hajosi. Piti laittaa parvekkeelle ruuat ja muovia päälle. Kunnes tuli uusi.

Vierailija
4/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pakkohan ne on sinne joskus viedä. Mun naapurit pitää roskia siellä koko ajan? Luulisi että olisi tosi epäviihtyisää. Luulen että on jotain mt-ongelmia tai elämänhallintaongelmia.

Paljonko arvioisit niitä olevan? Saisko panteista vaivan palkkaa jos veis ne kusi ja paskavaippapussit sieltä roskikseen?

Vierailija
5/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tervettä ole. Onhan noita ihmisiä, jotka kammoksuu naapureita ja säilöö roskat parvekkeelle. Noihin roskiinkin toleranssi kasvaa ja kohta ei haittaa, vaikka parveke on täynnä kunhan ei tarvi ulos mennä. Eräs tuttavani asuu omakotitalossa ja jättää roskapussit etuoven terassille. Jotain elämänhallintaongelmaa. Asuntokin kuulema on sotkuinen.

Vierailija
6/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne viitsi viedä. Tai ei kehtaa jos ryyppäävät. Pitkään ryypänneet ovat myös sen näköisiä.

Vierailija
7/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä törkeämpää ja käsittämättömämpää on nostaa roskapussit rappukäytävään haisemaan ja odottamaan roskikseen vientiä.

Vierailija
8/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Naapurilla on ollut kohta puol vuotta tyhjiä pahvilaatikoita parvekkeella. Ensin ajattelin et ei vaan jaksanut heti viedä pois, mutta ne on vaan lisääntynyt. Tiedän että on tyhjiä kun kannet auki ja toistensa päälle ja sisään kasattu niin, ettei niissä mitään voi olla.

Vierailija
9/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Naapurilla on ollut kohta puol vuotta tyhjiä pahvilaatikoita parvekkeella. Ensin ajattelin et ei vaan jaksanut heti viedä pois, mutta ne on vaan lisääntynyt. Tiedän että on tyhjiä kun kannet auki ja toistensa päälle ja sisään kasattu niin, ettei niissä mitään voi olla.

jos on muuttamassa?

Vierailija
10/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa asui aiemmin perhe, jotka välivarastoi roskiaan etupihan terassilla. Heidän autolleen oli lyhyempi matka kuin roskakatokselle, joka oli parkkipaikan toisessa päässä heidän asunnoltaan katsottuna. Eivät vissiin asiakseen jaksaneet kävellä sinne saakka. 

Vierailija
11/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko? Kuten näet, niin hyvin ne pysyvät parvekkeellakin.

Vierailija
12/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos on muuttamassa?

Muutti tohon helmikuussa. Epäilen, että olisi päättänyt heti parin kuukauden jälkeen uudestaan muuttaa. Enemmän vaikuttaa siltä, että on tullut uutta tavaraa hankittua.

Vierailija
13/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama näillä mun naapureilla. Joskus viime keväänä huomasin kun aloin olla enemmän partsilla ja luulin että muuttavat. Mutta sen jälkeen vain pahentunut ja siellä on jotain kuolleita kukkia, pahvilaatikoita, tyhjiä pizzapakkauksia yms. noiden roskapussien ja jätesäkkien seassa. ap

Vierailija
14/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen naapuri piti roskistaan luhtikäytävällä. Siitä sitten sain kuunnella lokkien ja varisten rääkynää, kunnes kerran menin hakkaamaan niiden ovea ja perustelin asian. Ihme kyllä loppui sitten.

Vierailija
15/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisälle asuntoon ei enää mahdu, niin parveke on oiva paikka.

Vierailija
16/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko? Kuten näet, niin hyvin ne pysyvät parvekkeellakin.

Joskushan se parvekekin tulee täyteen eikä sinne määräänsä enempää sovi. Luulisi että haju on myös sitä luokkaa että tulee jo ineenkin asti. On myös lapsia että kai nekin joskus haluaisi parvekkeelle.

Vierailija
17/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sisälle asuntoon ei enää mahdu, niin parveke on oiva paikka.

Asunto on kolmio.

Vierailija
18/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te näette naapurin parvekkeelle?

Vierailija
19/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin m***anmuuttajilla on tapana viskata vanhat huonekalut sänkyjä myöten parvekkeelle

Vierailija
20/20 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, selvä merkki elämänhallinan ongelmista. Sitä on liikkeellä, ei pidä edes huomioida...