Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile itseäsi kummina!

Vierailija
31.10.2022 |

Minä olen varmasti ihan kehno, käynyt vain kutsuttuna juhlissa ja toki antanut silloin lahjat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea kuten ihmisenä muutenkin.

Vierailija
2/4 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin vauvasta aina ala-astenkin..Paljon kotini kuin olisi oma lapsi ollut. Kun alkoi serustelee nuorena ja 17 vuotiaana sai lapsen.Hänen yhteys minun hiipui lopulta kokonaan.Useampi lapsi käsitäkseni on? Taitaa hän jo itse olla sitten 37 vuotias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan hyvä kummi, mutta myös mun kummilapsen perhe on erinomainen kummilapsiperhe. Tykätään viettää yhdessä aikaa, sieltä tulee mulle kuvia lapsesta, nähdään toisinaan kummilapsen äidin kanssa ihan kahdestaankin ( koska pidän tärkeänä, että  hänellä on myös lapsetonta aikaa), tarjoan hoitoapua, jotta saavat parina kahdenkeskistä aikaa, esim. hotellivkoloppuun. Ja koska nähdään usein, mulla on läheiset välit lapseen. 

Kahden vanhemman kummilapsen kanssa en omasta elämäntilanteesta johtuen ehtinyt olla ihan niin paljon, ja siksi olikin mukavaa, kun kummilapsi äitinsä pyöreillä juhlilla muisteli mitä kaikkia yhteisiä muistoja on. 

Vierailija
4/4 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön ja olematon. Lapsen vanhemmat erosivat, lapsi jäi sille vanhemmalle jota en tuntenut, hän muutti lapsen kanssa toiseen kaupunkiin eikä antanut yhteystietoja. Itsekin erosin kirkosta, joten en kokenut olevani enää kummi. Anteeksi Miia siellä jossakin, kun jäit paitsi synttäri- ja joululahjoja, mutta varmaan sinusta tuli ihan kunnon ihminen kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä