Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä halveksin ihmisiä joilla ei ole mitään koulutusta. Sori vaan.

Vierailija
04.11.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö väkisin hommata jotkut paperit?

Vierailija
2/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan niillä olla vaikka minkälaista älyä, mutta kunnianhimo vaan puuttuu. Elämässä kun on muutakin kuin työ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani ei edes normaalista peruskoulusta selvinnyt.

Vierailija
4/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ei vain opiskelu kiinnosta, mutta löytävät silti MIELEISTÄ työtä!

Tärkeämpää kuin pepereihin tuijottelu on mielestäni se, että ihmiset ovat onnellisia.

Olen sitä mieltä, että jos ihmisellä ei ole päämäärää tai tavoitteita hän on unohtanut itsensä.. aina pitää olla joku mitä kohti suunnata itsensä..

Vierailija
5/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitteita ja haasteita myös työelämän ulkopuolella. Voi myös päästä haasteelliseen työhön ilman koulutusta niin kuin esim. minä.

Vierailija
6/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voioppia kokemuksenkin kautta ja vielä paljon paremmin kuin koulussa. yrittäjä-luonnetta esim. ei edes koulussa opi. Useimmat alat opiskellaan kuin peruskoulussa, ylhäältäpäin tuputetaan. Olen sitä mieltä ettei edes korkea-kouluopinnot aina vaadi ihmiseltä mitään ihmeellistä. ja olen itse maisteri.

En halveksu ketään, mutta kunnioitan erityisesti heitä jotka ovat elämässään oppineet itse, kantapään kautta, antaneet elämän kuljettaa. Ja tekevät sitten mitä ekevät työkseen ovat viiisaita, empaattisia, läsnäolevia ihmisiä. siinäpä jotain mikä on tänä päivänä hyvin harvinaista.

Vierailija
7/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kertakaikkiaan niin luotaantyöntävä.

Vierailija
8/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea selittää. En vain pidä ihmisistä. Asiat on kiinnostavia, mutta ei ihmiset.

Vierailija
9/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sinulla on huonoja kokemuksia muista ihmisistä. Ehkä jotain traumojakin? Ja ne lisää sosiaalisia ongelmia.

Oletko ihinä ajatellut hyvää terapeuttia? Ei sillä et pitäis pakkososiaalistua, mut kyllä elämä on onnellisempaa kun saa kokea myönteistä yhdessäoloa.

Vierailija
10/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveksin ap:n kaltaisia ihmisiä jotka ei ymmärrä mikä oikeasti on tärkeää

Vierailija
11/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Vierailija
12/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka menestyvät ilman kummempaa koulutusta.

Vierailija
13/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä nykyinen peruskoulusta poistuva sukupolvi (Osa) on niin oppinut siihen, että joku muu antaa ne rahat tekemättä mitään.. Ja vika ei ole ensisijaisesti näissä nuorissa.. Opittua on..

Vierailija
14/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelussa. Eivät kykene keskittymään enää työntekoon vaan ihailevat ja ajattelevat mua koko työ- ja vapaa-aikansa. Siispä suon heille työpaikkansa ja työrauhansa enkä edes hae töihin.

Vierailija
15/15 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua sinuun paremmin, mutta tekstisi sai minut niin häkellyksiin etten enää tiedä mitä sanoa. Joten sanon vain UUH, UUH ja vielä kerran UUUHHH...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi