Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläinpuisto ulkomailla

Vierailija
30.10.2022 |

Olemme lähdössä ekaa kertaa perheenä ulkomaille ja lomakohteessamme on iso eläinpuisto, jossa on todella iso valikoima kaikkia eläimiä. Lapseni näkisivät norsun, virtahevon, kirahvin ja krokotiilin, oranssin ja gorillan esimerkiksi. Mutta, sitten tulee se mutta. Kaikki kun on nykyään niin eettisesti väärin, niin pitääkö tuolla vierailu jättää väliin? Tai salata muilta? Paheksutaanko tämmöistä? Olin aivan innoissani tästä, mutta sitten tajusin, että sekin on nykyään tuomittavaa. Ois se vaan aika elämys.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orangin siis, kiitos ennakoiva.

Vierailija
2/4 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mun mielestä tuomittavaa ole jos eläimillä on asianmukaiset tilat ja oltavat siellä. Kannattaa tarkistaa etukäteen millaiseen paikkaan lapset vie ettei sitten tule ikävää yllätystä paikan päällä että kohtelevat eläimiä huonosti siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa eläinpuistoista, mutta aikoinaan Tukholman Skansenilla oli norsu jalastaan kiinni muutaman metrin pituisessa metalliketjussa. Oli 80-luvun alkua. En silloin paheksunut kovastikaan, mutta noin 1995 , kun olin lasteni kanssa Lontoossa ja näimme siellä eläintarhassa karhun, joka oli myös jossain lyhyessä ketjussa ja heijasi itseään, kuten jotkut psyk.potilaat. Sen jälkeen en ole mennyt missään maassa eläintarhaan periaatteesta, vaikka esim. Berliinissä eläintarha oli ihan hotellimme lähellä. Riippuu varmaan siitä, millaisissa oloissa eläimet ovat. 

Vierailija
4/4 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä eläinpuisto, ap?

Monet ovat oikeastikin eettisesti hyviä paikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi