Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuessa rasvaa lähtenyt alhaalta, mutta yläosasta ei vielä. Muilla samoin?

Vierailija
30.10.2022 |

Ehkä tarvitsee siis yläosa enemmän treenausta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla laihtuessa lähtee rasva ylhäältä ales päin.

Vierailija
2/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä treenaamisella?

Läskithän kuitenkin poistuu oikealla ravinnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ylhäältäkin, mutta vanhan haalarin alaosa sopii paremmin kuin yläosa. Sopii päälle, mutta hieman tiukka ylhäältä.

Vierailija
4/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee kaikkialta. Ei voi yhtä osaa treenaamalla laihduttaa juuri siitä paikasta.

Vierailija
5/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtee kaikkialta. Ei voi yhtä osaa treenaamalla laihduttaa juuri siitä paikasta.

Mutta ehkä juoksu ja kävely ei niin tehoa ylävartaloa vaan vaatii esim. kuntosalitreenausta? Tarkoitan siis treeniohjelmaa koko keholle.

Vierailija
6/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ehkä juoksu ja kävely ei niin tehoa ylävartaloa vaan vaatii esim. kuntosalitreenausta? Tarkoitan siis treeniohjelmaa koko keholle.

Ylävartaloon

Vierailija
7/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ylhäältäkin, mutta vanhan haalarin alaosa sopii paremmin kuin yläosa. Sopii päälle, mutta hieman tiukka ylhäältä.

Anteeks mutta nauroin ääneen.

Tuo johtuu siitä millä tavoin haalarit räätälöidään, niissä on alaosa väljempi monista syistä.

Älä huoli, ihan tasaisesti laihdut. :) Huomaat sitten kun se haalari menee taas oikeasti päälle.

Vierailija
8/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallista rasvanpolttoa ei käytännössä taida meillä tavallisilla kuolevaisilla juuri esiintyä, joten itse ainakin harrastan ihan vaan itselleni sopivaa liikuntaa. Itsellä paino lähtee ensin rinnoista, mutta vararengas näköjään pysyy sitkeästi vyötärön alapuolella, vaikka muuten onkin jo kivassa kunnossa.

Vierailija
9/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu siitä millä tavoin haalarit räätälöidään, niissä on alaosa väljempi monista syistä.

Älä huoli, ihan tasaisesti laihdut. :) Huomaat sitten kun se haalari menee taas oikeasti päälle.

Kiitos :) Saatat olla oikeassa. On aikaa, kun viimeksi käyttänyt tuota asua eli en välttämättä muista niin hyvin miten istui silloin 😅

Vierailija
10/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :) Saatat olla oikeassa. On aikaa, kun viimeksi käyttänyt tuota asua eli en välttämättä muista niin hyvin miten istui silloin 😅

Itse asiassa nyt kun muistelen, saattaa olla niin, että moni haalariasu tyköistunut enemmän ylhäältä. Muutenkin oon laihtunut vasta pari kiloa niin ei välttämättä niin huomaa kokonaisvaltaisesti vielä.

Vierailija
11/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari kertaa laihduttanut viitisen kiloa. Aina vyötäröstä ja lantiosta lähtenyt 2-3 cm. Rinnoista ei senttiäkään.

Vierailija
12/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari kertaa laihduttanut viitisen kiloa. Aina vyötäröstä ja lantiosta lähtenyt 2-3 cm. Rinnoista ei senttiäkään.

Ootko tehnyt mitään liikkeitä kuten punnerruksia?

Vierailija
13/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa nyt kun muistelen, saattaa olla niin, että moni haalariasu tyköistunut enemmän ylhäältä. Muutenkin oon laihtunut vasta pari kiloa niin ei välttämättä niin huomaa kokonaisvaltaisesti vielä.

Minä oon rintava omppuvartalo ja laihduttaessa menee aina ensin housut mukavammin jalkaan - ainakin jos on kuminauhavyötärö :) Antavat anteeksi enemmän kuin paidat.

Vierailija
14/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallista rasvanpolttoa ei käytännössä taida meillä tavallisilla kuolevaisilla juuri esiintyä, joten itse ainakin harrastan ihan vaan itselleni sopivaa liikuntaa. Itsellä paino lähtee ensin rinnoista, mutta vararengas näköjään pysyy sitkeästi vyötärön alapuolella, vaikka muuten onkin jo kivassa kunnossa.

Viime kerralla lähti ensin rinnoista, nyt päinvastoin lantiolta lähtenyt ensin. Pääasia kuitenkin, että jotain vaikutusta :)

Vierailija
15/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tehnyt mitään liikkeitä kuten punnerruksia?

En ole tehnyt mitään lisäliikuntaa, vain vähentänyt syömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä