Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita hyperseksuaalisia?

Vierailija
30.10.2022 |

Onko täällä muita hyperseksuaalisia? Oon 22v nainen ja mua panettaa kokoajan! Mieheni ei saa minua tyydytettyä, vaikka usein paneekin.. Inhottavaa, kun on paikat märkänä kokoajan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hetero vai rakasteletko naistenkin kanssa?

Vierailija
2/5 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen mies. Haluaisin vain ihan koko ajan. Ja ihan koko ajan tarkoitan että en mitään muuta päivät pitkät haluaisi tehdäkään.

Ennen vaimo oli yhtä hyperaktiivinen, tämä pitikin kauan meidän suhdetta elossa. Nykyään ei enää halua kuin kerran kuukauteen ja se ei riitä alkuunkaan. Viisi kertaa päivässä olisi lähempänä mitä pitäisi olla.

Nykyään sitte hoitelen hyperhaluni itte, en viitsi pettääkään, mutta haluni ovat aivan valtavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oon niin hyper ettei harvakseltaan baaripokat riitä mulle. Autetaanko toisiamme?

Vierailija
4/5 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu joillain ikään. Helpottaa 25+ on kokemus minulla ja myös samanluonteisella 88v rouvalla jonka kanssa olen tästä puhunut :D

Toki varmaan joillain voi olla jotain pysyvämpääkin, sääli niitä joilla on. Ei mukavaa.

Vierailija
5/5 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap siis nainen vaiko mies?? outo juttu. Ilmeisesti naine, kun sanot etei mies saa sinua tyydytettyä. No miten ei?