Postilla viivästyksiä?
Pakettia odottelen ja tuntuu menevän tavallista pidempään. Onko muilla sama? Seurannan mukaan on kyllä lähtenyt liikkeelle mutta todella pitkäveteistä on. Johtuukohan lähestyvästä joulusta?
Kommentit (12)
Posti pitäisi saada kerran viikossa jaettavaksi. -Valtiollehan vajaakäyttö sinänsä ei merkitse mitään.
Se, että posti lopetti ruohon leikkuun ja lumen luonnin oli vahinko. Postin vähetessä aikaa varmaan olisi.
Viime viikolla kun katsoin seurannasta missä paketti on se väitti ettei sitä ole lähetettykään. Parin tunnin päästä tuli saapumisilmoitus kännykkään. Se seuranta on pelkkä vitsi.
Millaista on pitkäveteinen postinkulku? Ei se yleensäkään mitään jännittävää seurattavaa ole :D
Itse sain juuri paketin Postin kautta nopeasti. Mutta tuntuu olevan ihan arpapeliä kuinka kauan siinä milloinkin menee.
Posti, oo-o
joskus hyvää, joskus pahaa
Vierailija kirjoitti:
Millaista on pitkäveteinen postinkulku? Ei se yleensäkään mitään jännittävää seurattavaa ole :D
Rentouttavaa ajankulua milloin joulun alla näyttävät sitä lajittelukoneen hihnalla leppoisasti kulkevaa pakettivirtaa.
Olen nyt tilannut lukuisia paketteja USA:sta ja Kiinasta ja siellä päässä ne liikkuu nopeasti, mutta samantien kun tulevat Suomeen, niin paketit jämähtää samantien ja niitä saa odotella viikon tai kaksikin ennekuin tulee perille. Raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt tilannut lukuisia paketteja USA:sta ja Kiinasta ja siellä päässä ne liikkuu nopeasti, mutta samantien kun tulevat Suomeen, niin paketit jämähtää samantien ja niitä saa odotella viikon tai kaksikin ennekuin tulee perille. Raivostuttavaa.
Saman kans huomannut. Vantaalle ne pysähtyy. Kiinnostas tietää kyllä että miksi. Hollannin paketti tuli mulle vasta kyselyn jälkeen.
Minä en tilaa 'luotettavistakaan' maista enää mitään ilman seurantakoodia, koska Suomen posti on nykyään mitä on.
Postiset-settiä ei ole jaettu pitkään aikaan, laiskottaako jakajaa vai onko postiset-niput hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Postiset-settiä ei ole jaettu pitkään aikaan, laiskottaako jakajaa vai onko postiset-niput hukassa?
Ei tullut Positisia keskiviikkona. Muutaman viikon puuttui Tokmannin lehti. Välillä maanantaina ei tullut mainoksia ollenkaan, mutta keskiviikkona tuli kahteen kertaa maanantain Postiset, mutta keskiviikon Postisia ei koskaan...
Aikamoista sekoilua voi seurata ihan vain tuosta Postin mainosjakelusta. Onneksi sentään pankkikortti tuli perille.
Ihan on normimeininkiä. Jos sataa, ei postia kanneta.
Jätän profiloimatta nykypostinkantajien etnisyydet.
Mutta totta on.