Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postilla viivästyksiä?

Vierailija
30.10.2022 |

Pakettia odottelen ja tuntuu menevän tavallista pidempään. Onko muilla sama? Seurannan mukaan on kyllä lähtenyt liikkeelle mutta todella pitkäveteistä on. Johtuukohan lähestyvästä joulusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on normimeininkiä. Jos sataa, ei postia kanneta.

Jätän profiloimatta nykypostinkantajien etnisyydet.

Mutta totta on.

Vierailija
2/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti pitäisi saada kerran viikossa jaettavaksi. -Valtiollehan vajaakäyttö sinänsä ei merkitse mitään.

Se, että posti lopetti ruohon leikkuun ja lumen luonnin oli vahinko. Postin vähetessä aikaa varmaan olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kun katsoin seurannasta missä paketti on se väitti ettei sitä ole lähetettykään. Parin tunnin päästä tuli saapumisilmoitus kännykkään. Se seuranta on pelkkä vitsi.

Vierailija
4/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on pitkäveteinen postinkulku? Ei se yleensäkään mitään jännittävää seurattavaa ole :D

Vierailija
5/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain juuri paketin Postin kautta nopeasti. Mutta tuntuu olevan ihan arpapeliä kuinka kauan siinä milloinkin menee.

Vierailija
6/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti, oo-o

joskus hyvää, joskus pahaa

Vierailija
7/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on pitkäveteinen postinkulku? Ei se yleensäkään mitään jännittävää seurattavaa ole :D

Rentouttavaa ajankulua milloin joulun alla näyttävät sitä lajittelukoneen hihnalla leppoisasti kulkevaa pakettivirtaa.

Vierailija
8/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tilannut lukuisia paketteja USA:sta ja Kiinasta ja siellä päässä ne liikkuu nopeasti, mutta samantien kun tulevat Suomeen, niin paketit jämähtää samantien ja niitä saa odotella viikon tai kaksikin ennekuin tulee perille. Raivostuttavaa.

Vierailija
9/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt tilannut lukuisia paketteja USA:sta ja Kiinasta ja siellä päässä ne liikkuu nopeasti, mutta samantien kun tulevat Suomeen, niin paketit jämähtää samantien ja niitä saa odotella viikon tai kaksikin ennekuin tulee perille. Raivostuttavaa.

Saman kans huomannut. Vantaalle ne pysähtyy. Kiinnostas tietää kyllä että miksi. Hollannin paketti tuli mulle vasta kyselyn jälkeen.

Vierailija
10/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tilaa 'luotettavistakaan' maista enää mitään ilman seurantakoodia, koska Suomen posti on nykyään mitä on.

Vierailija
11/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiset-settiä ei ole jaettu pitkään aikaan, laiskottaako jakajaa vai onko postiset-niput hukassa?

Vierailija
12/12 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postiset-settiä ei ole jaettu pitkään aikaan, laiskottaako jakajaa vai onko postiset-niput hukassa?

Ei tullut Positisia keskiviikkona.  Muutaman viikon puuttui Tokmannin lehti. Välillä maanantaina ei tullut mainoksia ollenkaan, mutta keskiviikkona tuli kahteen kertaa maanantain Postiset, mutta keskiviikon Postisia ei koskaan...

Aikamoista sekoilua voi seurata ihan vain tuosta Postin mainosjakelusta. Onneksi sentään pankkikortti tuli perille.