Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paikalla ketään, joka on ollut rinnan pienennysleikkauksessa?

Vierailija
04.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitenkään halua pelotella mutta ne kivut on sitten aika ankarat. myös rintalihakset ovat pitkään kipeet. muistaakseni nukuin selälläni 2-3 viikkoa ja siinä tuli selkä kipeeks. se auttaa kun laittaa tyynyjä polvien alle. semmosen vihjeen annan että jos oot vähänkään taipuvainen sellaseen että haavat ei parane kunnolla niin pyydä laittaan tiheetä tikkiä ettei haavat lähde aukeen. mulle kävi niin ja niitä operoitiin uudestaan aika monta kertaa. MUT VAIKKA KOKEMUS OLI AIKA RAJU NIIN HETKEÄKÄÄN EN OO KATUNU, KYLLÄ ELÄMÄ ON SATA KERTAA PAREMPAA NYT!!! tsemppiä matkaan :)

Vierailija
2/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt, että se on ollut kaiken vaivan ja tuskan väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat oli hurjasti eri kokoiset osittaispoiston (rintasyöpä) jälkeen.

pienennysleikkauksesta parani paljon nopeammin ja oli vähemmän kipua ja on ollut tyytyväinen.

Vierailija
4/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tietää?

Vierailija
5/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää selällään nukkumista... ei sitä varmasti kauaa kestänyt. Pari viikkoa taisi mennä, että en kauheasti juossut tai aerobickannut.

Olen suurimmaksi osin ollut tyytyväinen. Siis muuten aivan loistava ratkaisu, mutta imetys ei valitettavasti onnistunut.

Vierailija
6/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis jotain meinasi mennä pieleen ja mut nukutettiin vielä uudestaan ja korjattiin joku vuoto. Siis tyyliin iltapäivästä nukutukseen ja heräämöstä pääsin joskus myöhään illalla. Varmaan muutamassa tunnissa ohi, jos kaikki menee kerralla hyvin.

Tästä on jo aikaa, en kovin tarkkaan enää muista...

Vierailija
7/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan:)