Eroottinen hieronta
Tästä olen haaveillut kauan ja haluaisin asian vihdoin kokea, eroottisen hieronnan miehen antamana. oma mies ei innostu juuri mistään kosketuksesta puolin tai toisin.
Missä voisin kysellä eroottisen hieronnan tekijää? Seksiin tämän ei toki tarvitse johtaa ja mies saa pitää vaatteet halutessaan päällä. Olen kuitenkin innostunut kokeilemaan muutakin, jos molemmat siihen suostuvaisia. Kaipaan kosketusta, pepun ja rintojen hyväilyä ja hierontaa.
Nainen 30v.
Kommentit (6)
Onko asia ok miehellesi että käyt tällaisessa hieronnassa vai tapahtuuko salaa? Miten jos yrittäisit keskustella asiasta, jospa hän kuitenkin innostuisi.
Olisi kyllä kiihottavaa päästä hieromaan. Pitkään ja hellästi. Vähän leluja ja paljon öljyä.
Voin käydä kärkkäisellä ostoksilla kun sovitaan Minulla noin 80 km ylivieskaan. Lähetä viestiä niin kekaitään jotain. Nautin kun nainen nauttii. Olen luotettava ja vaiti. Erkkipyry(a) yahoo.com
Maria voisin toteuttaa haaveesi saisit öljytyn kokovartalo hieronnan hieroessani rintojasi imisin nännejäsi edeten kohti häpykumpuasi käteni siirtyisi sisäreisillesi ja siitä häpyhuulillesi ja siitä klitallesi ja kosteaan pilluusi haluaisitko että ottaisin sut hierontapöydällä t 55 v mies toteutetaan fantasiasi
Näin kesän alkaessa on villi kartanolla Kirkkonummella aloittanut uusi 😍klassinen/eroottinen mies hieroja ,kun lähdet kesäreissunpäälle kannattaa varata aika hyvissä ajoin kartanolta .
Uskoisin löytyvän myös mies parkki hieronnan ajaksi 😉
Toimikimi Rattopojat Oy hoitaa !