Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mikähän mulla on? Pitkittynyt flunssa vai mikä? ov

Vierailija
04.11.2006 |

Yli kaksi viikkoa mulla on ollut kuumetta on/off systeemillä eli tyyliin:tänään kuumetta, huomenna ei, ylihuomenna on jne. Niveleitä pakottaa. Väsyttää. Nukun 13 tuntia yössä + päivällä lapsen kanssa kahden tunnin päiväunet. Väsymys on tajutonta: ei mitään sellaista, että mua ei huvita nousta ylös vaan sellaista, että silmiä ei saa auki, kun väsyttää niin tajuttomasti. Nyt on pari päivää hengitys ollut hankalahkoa; mulla on astma, joten voi johtua siitäkin. Kylkiin pistää. Olen kalpea kuin lakana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada omalääkärille aikaa, mutta vastaus oli vaan, että meidän alueella ei ole omalääkäriä ja sille lääkärille, joka meitä hoitaa, saa ajan vasta tämän kuun lopussa. Jos menee päivystykseen, niin siellä saa istua ja jonottaa kuusikin tuntia.

ap

Vierailija
2/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niveltulehdus tai sydänlihastulehdus. On yllättävän yleisiä, tulevat siis esim angiinan tai flunssan jälkitauteina.

kannattaa käydä päivystyksessä, vaikkapa sairaanhoitajan vastaanotolla, jos et muualle aikaa saa. Tai täytyyhän sitä saada. Sh voi kuitenkin laittaa tietyt labrat. Mutta paree tietty mennä lääkärille, joka osaa sydämen kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin yhden päivän kituminen jonossa kuin kuukauden sairastaminen

Vierailija
4/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keuhkokuumeessa sahaava kuume ja pisti keuhkoihin. Energiat oli ihan nollissa. Käy ihmeessä lääkärissä.

Vierailija
5/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi soittaa tuonne päivystykseen maanantaina, jos saisi ajan. Mutta se on kyllä ihan turhaa, koska kaikki ajat menevät heti. Ja jos menee ilman aikaa päivystykseen, niin ne vastaanoton muijat on kuin perseeseen ammuttu karhu ja narisee aina, että kyllä se aika pitäisi olla.

ap

Vierailija
6/6 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli nimittäin neljä kuukautta ulkomailla työharjoittelussa ja hän on ollut nyt kolme viikkoa kotona.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi