Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette onnistuneet saamaan parisuhteen epävakaan kanssa?

Vierailija
29.10.2022 |

Miten olette onnistuneet saamaan parisuhteen aikaiseksi henkilön kanssa, jonka persoonallisuus vaihtelee suuresti eri päivien välillä? Tänään tätä mieltä, huomenna tuota

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä parisuhde epävakaan kanssa, mutta ei hänen identiteettinsä vaihtele. Ihan samanlainen on ollut koko tämän 8 vuotta, kun olemme seurustelleet.

Vierailija
22/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko näillä siis olla niin, että yksi persoonallisuuden osa on sinkku, toinen taas seurustelee jonkun kanssa ja se jonka kanssa ns seurustelee, ei vältsisti heti tajua koko pers.häiriön olemassaoloa?

No ei ole. Jos jollakulla on sitoutumisvaikeutta, niin johtuu todennäköisesti siitä, että pelkää toisen hylkäävän ja päättää siksi satuttaa ja jättää ensin. Kaikilla, kuten esimerkiksi itselläni, ei ole tällaiseenkään halua ja sitoutuminen toiseen on ollut helppoa.

- tähän jo aiemmin vastannut epävakaa

Kiintymyssuhdehäiriö siis. Epävakaaseen sekin liittyy.

Liittyy epävakauteen, mutta esimerkiksi itse olen enemmänkin toiseen liiallisesti takertuva ja meille on ollut haaste se, miten kykenen olemaan suhteessa itsenäisempi. Yhteenmuuton myötä ollaan edistytty sen suhteen kyllä todella paljon enkä esimerkiksi ahdistu siitä, jos vietetään vaikka viikonloppu erillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ap:n kumppanin epävakaus ilmenee arjessa,? Voihan olla vaan erilaiset luonteet, temperamentit niin tulee niitä tärmäyskursseja helposti. :)

Vierailija
24/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ap:n kumppanin epävakaus ilmenee arjessa,? Voihan olla vaan erilaiset luonteet, temperamentit niin tulee niitä tärmäyskursseja helposti. :)

Holtittomana rahankäyttönä, holtittomana alkoholinkäyttönä, holtittomana seksikäyttäytymisenä ja sit hylkäämisen pelkona ja jatkuvana mustasukkaisuutena.

Ap

Vierailija
25/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko epävakauteen muuten mitään lääkitystä?

Vierailija
26/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ulkoisesti erittäin viehättävä. Loppujen lopuksi toki elämä tuollaisen ihmisen kanssa oli kamalaa, mutta seksi oli hyvää

Vierailija
27/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole parisuhteessa, mutta tunnen epävakaan joka on ollut jo vuosia saman kumppanin kanssa. Ihan mukavasti niillä näyttää menevän.

Vierailija
28/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko epävakauteen muuten mitään lääkitystä?

Ei, koska on yhteydessä mm. geeneihin ja traumataustaan.

Vierailija
29/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki pershäiriöisiin!

Vierailija
30/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Holtittomana rahankäyttönä, holtittomana alkoholinkäyttönä, holtittomana seksikäyttäytymisenä ja sit hylkäämisen pelkona ja jatkuvana mustasukkaisuutena.

Ap

Juokse kovaa ja kauas. Olet onnistunut löytämään paitsi mahdollisesti epävakaan, myös ihan tyylipuhtaan kuspään samassa paketissa. Epävakaa on yleensä lähinnä erilaisissa tunnekuohuissa vellova, ja itsetutkiskelu, normaalin ihmisen empatia, ja etenkin terapia hiovat enimmät särmät pois. Mulla on epävakaan piirteitä, ja lähinnä itse kärsin näistä tunnemyrskyistäni, koska osaan ajatella muitakin ihmisiä, ja käyttää tervettä malttia ja harkintaa.

Vierailija
31/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet salaa epävakautensa viimeiseen asti, ilmeisesti häpeää sitä ja luulee että asian pystyy salaamaan. Olisi kuitenkin reilua esim parisuhdetta etsiessä olla pimittämättä asiaa.