Mikä tämä juttu on, että miehet haluavat "huomiota" parisuhteessa
ja sitten mököttävät kun sitä heidän haluamaansa huomiota ei väliaikaisesti saakaan tai se muuttuu esimerkiksi sairauden tai vaikka lapsensaannin myötä? Tulee mieleen, että ovatko monet miehet jotenkin siinä uskossa, että heidän kumppaninsa kuuluu tunnetasolla palvella heitä olosuhteista riippumatta, keskittää valtaosan huomiostaan juuri mieheen? En puhu nyt ainoastaan seksistä, vaan vaikka siitä, miten vauvan tulon myötä monet miehet kärsivät siitä, että eivät saa enää "huomiota" samalla tavalla kuin ennen. Saako joku kiinni siitä mitä haen?
Kommentit (2)
Kas kuinka tuttua. Voimia sinnekin!
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun kaksoset syntyi 2018, en ole vaimon mielestä tehnyt asioita mitenkään muuten kuin väärin.
Joka ikinen asia mitä teen, on väärin tehty.Talon rakentamisessa meni liian kauan (10kk)
Töissä olen liian pitkään (7-14.30)
Ruokapöydän pyyhin väärään suuntaan ja roskapussin vein liian aikaisin, pussiin olisi mahtunut vielä.Ei niin isoa tai pientä asiaa, ettei sitä saisi tehtyä väärin.
En toivo mitään huomiota tai hellyyttä, mulle riittäisi että edes kerran viiteen vuoteen tulisi edes yksi positiivinen palaute.
M40
Sen jälkeen kun kaksoset syntyi 2018, en ole vaimon mielestä tehnyt asioita mitenkään muuten kuin väärin.
Joka ikinen asia mitä teen, on väärin tehty.
Talon rakentamisessa meni liian kauan (10kk)
Töissä olen liian pitkään (7-14.30)
Ruokapöydän pyyhin väärään suuntaan ja roskapussin vein liian aikaisin, pussiin olisi mahtunut vielä.
Ei niin isoa tai pientä asiaa, ettei sitä saisi tehtyä väärin.
En toivo mitään huomiota tai hellyyttä, mulle riittäisi että edes kerran viiteen vuoteen tulisi edes yksi positiivinen palaute.
M40