Nainen, olisiko tämä sinulle turn off?
Pääsemme vaimon kanssa odotetulle yhteiselle kylpyläreissulle tulevana viikonloppuna. Olen suunnitellut, että ottaisin vaimolle yllätykseksi mukaan Kaalimadosta tilaamani dildon. Emme yleensä käytä mitään seksivälineitä (tai siis suomeksi ole koskaan edes kokeilleet), mutta joskus on ollut asiasta puhetta, että voisimme kokeilla. Nyt vaan tässä on hiipinyt mieleen, onko tässä ns. "uhka vai mahdollisuus" -tilanne. Voiko käydäkin niin, että tämä yllätys ei vaimolle ole lainkaan mieleen, vaan pikemminkin turn off. Mitä olette mieltä? Kiitos asiallisista vastauksista.
Kommentit (16)
En voi teidän suhteenne puolesta puhua, mutta jos tilanne on se, että naistasi ei lelujen käyttö kiinnosta ja jos hän on sen sinulle tehnyt selväksi ja jos tästä huolimatta niitä yrität tunkea mukaan seksiin niin tottakai se on turn off. Samalla tavalla kuin itselle on suuri turn off se, että oma mieheni nyt kahdeksattatoista vuotta ehdottaa aina joskus anaalia, vaikka olen hänelle alusta alkaen tehnyt selväksi ettei tätä tule irtoamaan.
Uhka. Romanttiseen kylpyläreissuun ei kuulu, että mies kaivaa kokeiltavaksi seksileluja varsinkaan, jos se ei ole ollut kotona tapana. Sellaisten esiintempaaminen saattaa saada koko kylpykäkeikkanne muuttumaan pano- ja irstailulomaksi.
Toki jos olette sellaiselle molemmat menossa jo muutenkin, niin sitten toki lelut mukaan. Tai varalta, jos se sellaiseksi muuttuu.
Mulle ainakin sopisi. Suhtaudun avoimesti seksiin liittyviin juttuihin. Ehkä tuota voisi jotenkin pohjustaa, että haluat yllättää, mutta oket ehkä vähän epävarma tms. saatesanoin.
Oman kokemukseni perusteella se voi olla uhka tai mahdollisuus vaimon sen hetkisestä mielentilasta riippuen. Kylpyläreissun kohdalla tuntuu enemmän uhkalta. Jos kyseessä on "kaupunkiloma" niin silloin on parempi sauma onnistua.
Jos otat tekojorman mukaan ja vaimosi näkee sen, olet inhottava perverssi. Jos et ota mukaan, olet umpitylsä vonkaaja, joka ei ikinä ole kokeilunhaluinen tai yllätä vaimoaan kivoilla yllärijutskilla.
Valitse noista.
Ehdotan että vedät heti kättelyssä suojakännin, ja sanot vaimolle että työviikko oli niin raskas että menet nukkumaan. Jos alkaa urputtamaan, muistuta että et ole mikään panoalusta, nyt meni fiilikset varmaan loppuvuodeksi, ja kiitti v-tusti kun pilasit tämänkin loman riitelyhalullasi. Toteat että kylläpä alkoi koskemaan päähän ja kehotat vaimoa nukkumaan sohvalla niin kuorsauksensa ei niin pahasti häiritse.
Riippuu.
Voi olla myös uhka.
Toisaalta dildon kanssa saa usei kokea isompaa kuin mitä miehellä on, mahdollisuus.
Mutta toisaalta uhka sitä kautta, että materiaali voi olla epämiellyttävää.
Kuten jo todettu niin eihän me sun vaimon puolesta voida täällä mitään puhua, mutta tekstisi perusteella sanoisin että mahdollisuus koska olette jo aiemmin keskustelleet asiasta ja tulleet myötämieliseen yhteisymmärrykseen dildon mahdollisesta käytöstä. Jos olette todella noin varovaisia (sanoisin jopa että arkoja?) tällaisissa asioissa niin ehkä voisit mainita dildomahdollisuudesta ensin sanallisesti eikä vaan lätkäistä jortikkaa yöpöydälle. Ehtii pääkoppa varmaan vähän paremmin mukaan ja tuntuu ehkä turvallisemmalta myöntyä asiaan kun ei ole vielä visuaalista ärsykettä (jonka saattaa painostukseksikin kokea) häiritsemässä. Ihanaa lomaa teille! :)
Kannattaa kokeilla jos olette joskus seksileluja miettineet. Mutta minä haluaisin ennemmin vibraattorin klitoriskiihottimella, se on monipuolisempi lelu. Meillä miehen kanssa seksilelut on käytössä usein.
Joo ei se pelkkä dildo oikeastaan mitään tee, jos et sitten samallakäytä sormiasi myös.
Kannattaa kokeilla, eihän muuten voi tietää vaimon reaktiota. Tuskin se aivan turn off tulee olemaan, jos olette kuitenkin puhuneet että voisitte joskus leluja kokeilla. Itse olisin aivan haltioissani, jos mies olisi ostanut jonkin uuden lelun. Meillä tosin leluja käytössä muutenkin silloin tällöin. Itse tekisin tuossa sinun tilanteessa niin, että aloitettaisiin aivan normaalisti ilman lelua ja sitten, kun vaimo on jo todella kiihottunut, niin ei muuta kuin lelu kehiin :)
Miehen kommentti. Jättäisin kotiin odottamaan parempaa hetkeä. Syy ihan vaan se että on suurempi riski epäonnistua kuin onnistua tuntematta vaimoasi.
Ei, jos saisin käyttää sitä sinuun itseesi.
Meillä oli sama tilanne, että asiasta oli ollut aiemmin puhetta. Tilasin salaa vibralla varustetun dildon ja otin mukaan kylpylähotelliin. Illalla huoneessa kaivoin sen esiin ja kysyin, haluaako vaimoni kokeilla sitä. Hän halusi ja meillä oli oikein kiihottava ja hauska seksihetki. Myöhemmin olen ostanut myös paksumman dildon, ja sekin on välillä käytössä.
Meillä siis vastasnotto oli myönteinen, mutta itse osaat varmaan ennakoida parhaiten vaimosi reaktion. Anna hänen valita äläkä loukkaannu, jos juuri nyt ei ole oikea hetki dildon käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kommentti. Jättäisin kotiin odottamaan parempaa hetkeä. Syy ihan vaan se että on suurempi riski epäonnistua kuin onnistua tuntematta vaimoasi.
Tätä olin tulossa lisäämään, vastasin ketjuun jo aiemmin. Että voi olla tutussa turvallisissa kotioloissa ehkä parempi aloitella tuollaista uutta ja jännää kuin vieraassa ympäristössä. Lisäksi se uusi ympäristö voi jo itsessään riittää antamaan jännää kipinää, joten ehkä ne lisäjännät voi säästää kotiin odottamaan seesteisempien aikojen piristämistä.
Lukaise ketju "Pariskuntien panolomat".
Nyt voi olla, että paljon odotettu loma menee pilalle lähes heti kun saavutte perille. . Sinulla on seksi mielessä ja naisella jokin ihan muu. Ei ole helppoa.
Mutta jos tähdet ja muut olisivat oikeassa asennossa ja nainenkin sillä mielellä matkassa, niin itse olisin hiljaa dildosta ja koittaisin ottaa sen huomaamatta mukaan leikkiin suuseksin yhteydessä. Voisi vaikkaa pyytää pitämään silmät kiinni ja sanoa että on pieni yllätys.
Ei olisi, vaihtelu on aina plussaa.
Mutta sinänsä hassua kysyä, koska ei meistä kukaan sun vaimoa tunne ja hänen yksilöllisiä reaktioitaan. Sinä varmaan ne kuitenkin paremmin osaat ennustaa.