Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi köyhä mies löytää naisen, kun tinderissä pärjää vain top 2% miehet, ja Vantaan Hotellinkin pääsymaksu on 16euroa?

Vierailija
28.10.2022 |

Siinähän menee jo 25 pelkästään narikkaan ja yhteen juomaan, ehkä jopa enemmän...Sitten jos vielä pitää naiselle tarjota, ja itsekin ottaa vaikka 3-4, niin puhutaan jo kohta kolminumeroisesta summasta.

Tuntuu vain että muualla ei tule enää näin 35-vuotiaana naisia tavattua, kun kaikki tutut ovat jo perheellistyneet ja kaikki illanistujaiset/bileet ovat loppuneet kuin seinään...Ero on dramaattinen kun vertaa vaikka 5v sitten kun olin 30. Silloin oli vähintään kerran kuussa aina jonkinlainen kokoontuminen jonkun luona, ja tapasi uusia ihmisiä...Harmi etten ehtinyt kohdata sydämeni valittua tuolloin.

Mitä tässä voi enää tehdä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi löytää mistään naista pitkään parisuhteeseen jos sinulla ei ole varaa tuhlata muutamaa satasta ravintoloihin, teattereihin, matkusteluun ym.

Panosuhteisiin voit löytää seuraa ja helpoimmin se tapahtuu Tinderissä.

Väärin. Kyllä voi. Täytyy vain hakea tietoa eri harrastuksista ja opinnoista.

Miten kauan luulet naisen jaksavan olla miehen kanssa, jolla ei ole varaa lähteä viikonloppuna ravintolaan syömään?

Mee töihin. Mä oon ite maksanu kylpyläloman ja ravintola illan. Nainen olen. Noissa käyn kerran muutamassa vuodessa. En oo luksusihmisiä.

Käyn töissä. Kukaan ei kysynyt maksatko itse kylpylälomiasi. Väitätkö, että olisit miehen kanssa, jolla on juuri ja juuri varaa maksaa asumisensa ja ruokansa? Elämänne olisi kotona harrastamista ja ulkona kävelyä, pyöräilyä. Kaikkea mikä ei maksa paljoa. Kylpylälomilla ja ravintolaillallisilla saisit käydä ilman miestä, jos et sitten maksa hänen osuuttaan.

Vierailija
42/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. Siellä on naisia. Enkä huijaa ollenkaan.

Käyn töissä, mutta ei siellä juuri naisia ole.

Muutama 50+ ja yksi vuoden päästä eläkkeelle jäävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä köyhä mies sillä naisella yleensäkään tekee?

No mahdollisesti etsii naisesta elättäjää...

Miksi muuten pitäisi kauheasti mainostaa että oon köyhä.

Kyllä ne kaikenmaailman puliveivarit löytää naisia elättäjäksi, olen omin silmin nähnyt useamman tuollaisen suhteen. Kysy noilta asiantuntijoilta millä konstilla saivat naisen jekutettua tuohon niin ehkä löydät onnen sinäkin.

Naisenko on OK putsata? Mun mielestä terveen parisuhteen lähtökohtana on molempien vakaa elämäntilanne.

No muistutapas nyt missä kohtaa tuossa luki että on OK naisten putsata miehiä? Häh? Onko sulla kaihi?

Jos joku nainen olis kirjoittanu että oon köyhä, missä voisin tavata miehiä niin ihan samat vibat mulle olis tullut, eli mahdollisesti etsii elättäjää. Mutta aloittaja kertoi olevansa mies.

Sille en voi mitään että tuttavapiirissä on muutamia naisia joilla on juuri tuollainen elätettävä mies.  Se on mitä on. Yhtään elätettävää naista ei oo toistaiseksi sattunu kohdalle, varmasti niitä on olemassa (blörffi esimerkiksi).

Hep, hep. Onpa täällä viimeaikoina kyselty elatuskykyisten miesten perään. Miehiltä et juuri näe aloituksia joissa kysellään lompakkoa.

Esimerkkiä noista kyselyistä sulla on niinku mitä? Ja siis ne on oltava sellasia että nainen nimenomaan erikseen mainitsee ja  mainostaa olevansa köyhä ja haluaa tavata miehen (ihan kuin aloittaja) mutta kun se on niiiiin vaikeaa. Muuten esimerkki ei ole vertailukelpoinen.

Vierailija
44/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten puhelias ja sosiaalinen olet. Minä löysin terassilta oman vaimoni. Menin vaan juttelee samaan pöytään ja siitä se lähti. En ole rikas vaan työtön. Pitää olla rohkeutta mennä juttelee naisille. Se on kaiken aa ja oo.

Vierailija
45/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi löytää mistään naista pitkään parisuhteeseen jos sinulla ei ole varaa tuhlata muutamaa satasta ravintoloihin, teattereihin, matkusteluun ym.

Miten kauan luulet naisen jaksavan olla miehen kanssa, jolla ei ole varaa lähteä viikonloppuna ravintolaan syömään?

Mee töihin. Mä oon ite maksanu kylpyläloman ja ravintola illan. Nainen olen. Noissa käyn kerran muutamassa vuodessa. En oo luksusihmisiä.

Käyn töissä. Kukaan ei kysynyt maksatko itse kylpylälomiasi. Väitätkö, että olisit miehen kanssa, jolla on juuri ja juuri varaa maksaa asumisensa ja ruokansa? Elämänne olisi kotona harrastamista ja ulkona kävelyä, pyöräilyä. Kaikkea mikä ei maksa paljoa. Kylpylälomilla ja ravintolaillallisilla saisit käydä ilman miestä, jos et sitten maksa hänen osuuttaan.

Mä en tarvi holhoojaa. Viihdyn kotona ja pystyn käymään ilman miestä lomilla. Mies saa halutessaan liittyä seuraan. Ravintola iltama menee kylpylän ohessa luksus kategoriaan. Ihan kivoja muttei pakkoja.

Vierailija
46/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä köyhä mies sillä naisella yleensäkään tekee?

No mahdollisesti etsii naisesta elättäjää...

Miksi muuten pitäisi kauheasti mainostaa että oon köyhä.

Kyllä ne kaikenmaailman puliveivarit löytää naisia elättäjäksi, olen omin silmin nähnyt useamman tuollaisen suhteen. Kysy noilta asiantuntijoilta millä konstilla saivat naisen jekutettua tuohon niin ehkä löydät onnen sinäkin.

Naisenko on OK putsata? Mun mielestä terveen parisuhteen lähtökohtana on molempien vakaa elämäntilanne.

No muistutapas nyt missä kohtaa tuossa luki että on OK naisten putsata miehiä? Häh? Onko sulla kaihi?

Jos joku nainen olis kirjoittanu että oon köyhä, missä voisin tavata miehiä niin ihan samat vibat mulle olis tullut, eli mahdollisesti etsii elättäjää. Mutta aloittaja kertoi olevansa mies.

Sille en voi mitään että tuttavapiirissä on muutamia naisia joilla on juuri tuollainen elätettävä mies.  Se on mitä on. Yhtään elätettävää naista ei oo toistaiseksi sattunu kohdalle, varmasti niitä on olemassa (blörffi esimerkiksi).

Hep, hep. Onpa täällä viimeaikoina kyselty elatuskykyisten miesten perään. Miehiltä et juuri näe aloituksia joissa kysellään lompakkoa.

Esimerkkiä noista kyselyistä sulla on niinku mitä? Ja siis ne on oltava sellasia että nainen nimenomaan erikseen mainitsee ja  mainostaa olevansa köyhä ja haluaa tavata miehen (ihan kuin aloittaja) mutta kun se on niiiiin vaikeaa. Muuten esimerkki ei ole vertailukelpoinen.

Kotirouvana olo kysyy mieheltä tuloja.

Vierailija
47/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin voi maksaa omat juomat. Menee paikkaan missä on narikkamaksu, ei sisäänpääsymaksua.

Mun miehellä on pieni eläke mutta ei se haittaa mua.

Vierailija
48/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tarvi holhoojaa. Viihdyn kotona ja pystyn käymään ilman miestä lomilla. Mies saa halutessaan liittyä seuraan. Ravintola iltama menee kylpylän ohessa luksus kategoriaan. Ihan kivoja muttei pakkoja.

No jos näin on, myönnän erehtyneeni. Tosin jos tarvitsisi veikata, uskoisin sinunkin jossakin vaiheessa kyllästyvän miehen rahattomuuteen.

Vierailija
49/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele suhtautumaan naisiin kuin ihmisiin, se auttaa enemmän kuin joku rahojen ja prosenttien laskeskelin

Ilmainen neuvo :)

Niin. Mutta jos lähtee tutustumaan ihmisiin voi nolata itsensä, sanoa jotain tyhmää tai tulla torjutuksi. Kun pysyy omassa kämpässä yksin tekemässä laskelmia ja kehittelemässä teorioita, ei ole mitään vaaraa noista. Ja kuitenkin tulee tunne että tekee jotain asian eteen (vaikka ei tietenkään tee).

Naiset puolestaan lähestyvät asiaa niin että luetteloivat vikojaan ja ongelmiaan. Muut esittävät ratkaisuja. Naiset huokailevat että joo, pitäisi tehdä noin mutta en voi kun ujostuttaa ja traumoja ja pelkoja ja ei miehet kuitenkaan tykkää jne jne. Eivätkä tee mitään muuta kuin jatkavat vikojensa pohtimista.

Vierailija
50/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v i ttu! Sillä ole merkitystä, oletko köyhä kuin kirkon rotta, vaan osaatko pelata peliä oikein! Kyllä köyhäkin, kun pelaa korttinsa oikein, panee lääkäreitä, juristeja, jopa missejä!

Vierailija
51/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v i ttu! Sillä ole merkitystä, oletko köyhä kuin kirkon rotta, vaan osaatko pelata peliä oikein! Kyllä köyhäkin, kun pelaa korttinsa oikein, panee lääkäreitä, juristeja, jopa missejä!

Onhan sillä kun ei pääse edes naisia tapaamaan

ap

Vierailija
52/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos näin on, myönnän erehtyneeni. Tosin jos tarvitsisi veikata, uskoisin sinunkin jossakin vaiheessa kyllästyvän miehen rahattomuuteen.

Oon tapaillut enimmäkseen pienituloisia. Yks varakas eksyi kerran joukkoon. Palasin syystä niin sanotusti omieni luo.

Vierailija
53/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aloita joku harrastus. Aikuisopinnon puolella näkyy useempia kursseja. Ala kahlaa läpi.

Vierailija
54/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen elämä...Miten kestää seuraavat 50 vuotta yksin?

ap

Vierailija
55/56 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään löydä naista ja oon pitkä ja vakityössä. Ilmeisesti on päässä jotain vikaa.

Vierailija
56/56 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No missä kävit eilen? Tikkurilassa on paljon vaihtoehtoja joissa ei sisäänpääsymaksua edes. Vai etkö mennyt minnekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän