Miten voi köyhä mies löytää naisen, kun tinderissä pärjää vain top 2% miehet, ja Vantaan Hotellinkin pääsymaksu on 16euroa?
Siinähän menee jo 25 pelkästään narikkaan ja yhteen juomaan, ehkä jopa enemmän...Sitten jos vielä pitää naiselle tarjota, ja itsekin ottaa vaikka 3-4, niin puhutaan jo kohta kolminumeroisesta summasta.
Tuntuu vain että muualla ei tule enää näin 35-vuotiaana naisia tavattua, kun kaikki tutut ovat jo perheellistyneet ja kaikki illanistujaiset/bileet ovat loppuneet kuin seinään...Ero on dramaattinen kun vertaa vaikka 5v sitten kun olin 30. Silloin oli vähintään kerran kuussa aina jonkinlainen kokoontuminen jonkun luona, ja tapasi uusia ihmisiä...Harmi etten ehtinyt kohdata sydämeni valittua tuolloin.
Mitä tässä voi enää tehdä?
Kommentit (56)
Hetkinen... Miksi hotelli ja juomien tarjoaminen?
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä johonkin räkälään sitten :D
Niistä ei löydä naisia.
Tai tietty voi löytää mistä vain, mutta räkälässä mahdollisuudet ovat 1/100 verrattuna tuohon aloituksessa mainitsemaani.
Testannut olen.
ap
Kuvittelet rahalla saavasi jotain?
Ai nytkö se on tippunut jo kahteen prosenttiin? Aikaisemmin se oli kuitenkin 10-20%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä ei löydä naisia.
Tai tietty voi löytää mistä vain, mutta räkälässä mahdollisuudet ovat 1/100 verrattuna tuohon aloituksessa mainitsemaani.
Testannut olen.
ap
Aikuisopinnot? Aikuislukion puolella käy eri ikäisiä naisia.
Et voi löytää mistään naista pitkään parisuhteeseen jos sinulla ei ole varaa tuhlata muutamaa satasta ravintoloihin, teattereihin, matkusteluun ym.
Panosuhteisiin voit löytää seuraa ja helpoimmin se tapahtuu Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Allu oot 37
En ole allu, enkä myöskään 37
ap
Työttömien ja syrjäytyneiden kahviloista löydät naisen.
Mitä köyhä mies sillä naisella yleensäkään tekee?
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se on tippunut jo kahteen prosenttiin? Aikaisemmin se oli kuitenkin 10-20%.
3-4v sitten oli top 15%, nykyään alle top 5%.
Niin se kehittyy kun naiset "voimaantuvat"
Vierailija kirjoitti:
Et voi löytää mistään naista pitkään parisuhteeseen jos sinulla ei ole varaa tuhlata muutamaa satasta ravintoloihin, teattereihin, matkusteluun ym.
Panosuhteisiin voit löytää seuraa ja helpoimmin se tapahtuu Tinderissä.
Väärin. Kyllä voi. Täytyy vain hakea tietoa eri harrastuksista ja opinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-4v sitten oli top 15%, nykyään alle top 5%.
Niin se kehittyy kun naiset "voimaantuvat"
Voimaannu säki
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen... Miksi hotelli ja juomien tarjoaminen?
Koska laulelen...jipi jipi jipi mun pää on pipi.
AP.
Aika vanha oot hotellille paitsi jos jäät tulisuudelmaan laulaa karaokee. Nähdään siellä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Työttömien ja syrjäytyneiden kahviloista löydät naisen.
Onpa sulla ankea kuva köyhistä.
Ruikutat tätä samaa vuodesta toiseen ja aina menee samalla lailla kuuroille korville, kun sanon että harrastusten parista löytyy samanhenkisiä naisia. Ei minua kiinnosta tinder eikä hotellit, vaan luontopolku tai pyöräretki. Mutta jos vain pillua olet vailla, niin ihan hyvä että jäät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mitä köyhä mies sillä naisella yleensäkään tekee?
Kaikki ei halua Svetlanaa eikä Sirkka-Liisaa
Mitä maksullista naista sinä sieltä tinderistä oikein olet etsimässä? Opettele hyvä ihminen tapaamaan uusia ihmisiä ilman alkoholia ja pyydä deittisi vaikka kävelylle.