nyt otti ohraleipä, mieheni haukku minua läskiperseeksi
miten kehtaa. Takapuolta on 3 lapsen jälkeen, mutta painoa 85kg ja pituutta 165cm. Miten saan mieheni pyytämään anteeksi. En ole sitä koskaan haukkunut.
Kommentit (8)
Hyvänen aika, en nyt silti mikään LÄSKIperse oloe vaan ihan normaali. Ihmeellistä, kun naisen pitäisi olla niin solakka :(
tee selväksi, että tollanen mollaus ja nimittely ei vetele, jos haluaa elää sun kanssa. todella kohtuutonta!
ei ole kivasti sanottu, tiedän..mutta itse olen 163cm ja 70kg ja ainakin mielestäni liian lihava. Ja kahden lapsen jälkeen, jos sillä edes mitään merkitystä on..Esikoisen jälkeen olin tyytyväinen itseeni (60kg), nyt en ole
t. läskiperse (ei millään pahalla.. )
Minä en sulattaisi omalta ukoltani läskipersejuttuja, vaikka painaisin 120kg.
mutta silti eh kehtais sanoa läskiperseeksi. En mielestäni ole läskiä, vaan hieman ehkä isokokoinen. t. närkästynyt ap
niin alat laihduttaa. Kyllähän sulle peilikin kertoo että miehesi sanoissa on totuus. Eikös olisi kiva jos miehesi katselisi sinua himokkaasti aina nähdessään. Jos meinaa raivo lauhtua kesken laihdutuksen, niin mietit vaan miehesi sanoja kunnes taas ottaa päähän.
Vahingon ilossa allatte täällä kertoa omia kilojanne ja " vinkistä vaari" -juttunne. Hoh hoijaa. Ihminen on ihminen kilosta viis, painoi vähän tai paljon ja ansaitsee kunnioittavaa käytöstä. Mä ainakin olisin herne nenässä jonkun aikaa jos mun puoliso sanois noin ja ihan siitä syystä et toi on loukkaus. Mut on ihan eri asia, et voiko toista ihmistä saada pyytämään anteeksi. Jos on tehnyt sen ihan ilkeyksissään niin voi olla et ei haluu pyytää anteeksi, mut kertosin kyl et musta toi ei tuntunut kivalta.
Rumastihan tuo on sanottu, mutta ehkäpä ottaisit kuitenkin vinkistä vaarin..