Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo masturbointitapa?

Vierailija
28.10.2022 |

Oletko koskaan tehnyt niin, että olet masturboinut luokkakuvaa ja siinä ihastustasi katsellen? Kouluaikoina? Aikuisena? Mikä oli ihastuksesi etunimi?

Itse myönnän harrastaneeni tuota. Teininä tosi usein, aikuisempanakin silloin tällöin, pidempinä sinkkuusjaksoina muistellen kuumia tunteitani Hennaa kohtaan. Emme koskaan seurustelleet, vaihdoimme vain pitkiä katseita 5. luokalta 9. luokalle, jonka jälkeen jatkoimme eri teitä jatko-opintoihin emmekä ole nähneet ysin kevätjuhlan jälkeen. Olin ihan lääpällään tyttöön ja kaipasin häntä kauan, vaikka emme tosiaan olleet koskaan yhdessä. Joskus vieläkin nuo kauan sitten väkisin tukahduttamani tunteet heräävät.

Siksi kyselen, koska olen pitänyt itseäni aina outona. Olenko uniikki lumihiutale?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin ja viitoselta asti ja kaverikansiota katsellen myös. Pyysin hänen kuvansa kansioihin, joita jaettiin ennen aina koulukuvausten yhteydessä. Hän oli niin hyvännäköinen. Et oo minusta outo. Terkkuja Markukselle joka tietää, koska me seurusteltiin aikoinaan ja tunnustin silloin ton. Hän sanoi mulle, että häntä imartelee ja ettei tajunnut heti mun ihastumista.

Vierailija
2/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi runkkasi Anttilan postimyyntikuvastolle, toinen luokkakuvalle, kolmas nettivideoille. Tyyli oli ja on vapaa ja mitä se toisaalta kenellekään kuuluu miten saa tyydytystä itsekseen.

Kun tulin kirjoittaneeksi tähän, sanotaan nyt sitten, että olen ja en tee sitä enää, koska olen hävittänyt nuo kuvat, koska halusin päästä ja olen päässyt elämässä eteenpäin. Jälkiviisaana todeten liian kauan roikuin teinirakkaudessani kiinni, vaikka hän ei koskaan vastannut tunteisiini samalla mitalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä välin kun jännäpoika (rohkea, aloitteellinen, taiteellinen, estoton) vei nätin tytön jalat alta kuvainnollisesti ja kirjaimellisesti, kilttipoju hinkkasi pippeliään saman tytön kuvaa katsoen.

Se tavallinen tarina, ei omakohtaista kokemusta, mutta ihan lähipiiristä löytyy. 

Vierailija
4/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ihastuksen luokkakuvalle runkkaaminen on käyty läpi.

Missä kohtaa aiot kertoa siitä "oudosta" masturbointitavasta?

Vierailija
5/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei ihastuksen luokkakuvalle runkkaaminen on käyty läpi.

Missä kohtaa aiot kertoa siitä "oudosta" masturbointitavasta?

Näitä vastauksia lukiessani olen ymmärtänyt, etten kai sitten olekaan outo? En osaa kertoa muusta tavasta, jota olisin pitänyt poikkeuksellisena. Olen ehkä sitten ollut väärässä tuntemuksieni kanssa koko ajan. Tuo kommenttisi vielä selkiyttää ajatuksiani lisää.

Vierailija
6/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein, että vielä aikuisenakin olet runkannut sille yläasteajan luokkakuvalle?

Vierailija
7/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein, että vielä aikuisenakin olet runkannut sille yläasteajan luokkakuvalle?

Myönnän, vaikka se ehkä noloa onkin. Harvoin, mutta olen näin tehnyt. Kuten kerroin aloituksessa, joskus yksinäisyyden hetkinä, esim. viimeksi pitkän suhteen päätyttyä niin sanotusti vanha suola alkoi janottamaan. Halusin päästä aikakoneeseen ja takaisin noihin aikoihin, tuli sellainen olo.

Vierailija
8/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
9/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä välin kun jännäpoika (rohkea, aloitteellinen, taiteellinen, estoton) vei nätin tytön jalat alta kuvainnollisesti ja kirjaimellisesti, kilttipoju hinkkasi pippeliään saman tytön kuvaa katsoen.

Se tavallinen tarina, ei omakohtaista kokemusta, mutta ihan lähipiiristä löytyy. 

Tämä.

Vierailija
10/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, vaikka se ehkä noloa onkin. Harvoin, mutta olen näin tehnyt. Kuten kerroin aloituksessa, joskus yksinäisyyden hetkinä, esim. viimeksi pitkän suhteen päätyttyä niin sanotusti vanha suola alkoi janottamaan. Halusin päästä aikakoneeseen ja takaisin noihin aikoihin, tuli sellainen olo.

Feel for you brother. Kuka tässä ei haluaisi aikakoneeseen? Nyt sen vasta tajuaa kun kaikki menee päin sitä itteensä, miten onnellista aikaa elettiin 90-luvun puoles välissä. Kaipaan vieläkin mun Katariinaa, enkä varmaan koskaan lakkaa kaipaamasta.

Vierailija
11/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo on jotenkin suloista, että aikuinen mies kokee nuoruuden tunteet niin vahvoina. Jos tietäisin, että olisin yhä mun kouluaikojen poikaystäväni halujen kohteena, olis se sairaan ihana ajatus.

Vierailija
12/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo outo. Joka päivä kun tulin yläkoulusta runkkasin omassa huoneessa luokkakuva kädessä. Toi on sit kenties harvinaisempaa että yhä runkuttaa samalle tytölle. Toisaalta tajuun sen koska voin kuvitella jos on ollut oikein rakastunut ja halunnut pitkän aikaa ei pysty varmaan koskaan unohtaan sitä tyttöä.

Vierailija
13/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, että joku jonka kanssa on ollut samassa luokassa monta vuotta tai muuten nähnyt jatkuvasti ja johon on ollut hirveen ihastunut saa aikaan kiihotusta yhä ja ehkä elämän loppuun asti. Tunnustan olen ollut rakastunut kauan, toivottomasti ja lujaa. Tiedän että mitään ei voi enää tapahtua meidän välillä. Tuhosin loputkin mahikset kirjoittamalla hänelle kömpelön rakkauskirjeen vuosia sitten. Mua ainakin kiihottaa enemmän nainen / tyttö oikeasta elämästä kuin vaikka joku pokevideostara. En pysty unohtamaan häntä, enkä halua.

Vierailija
14/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei oo kiimaisena teininä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme