Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teillä mies sitä, että kun puhutte, hän hymähtelee, nyökkäilee ja lipuu nurkan taakse

Vierailija
28.10.2022 |

Jonka jälkeen hän vain kävelee pois? Nytkin mies taas puhuessani otti vaivihkaa askeleita portaissa, hymähteli ja nyökkäili ja kun pääsi katsekontaktista, käveli työhuoneeseensa. Ja minä siis puhuin koko ajan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Todella ärsyttävää, varsinkin väittelytilanteissa lopettaa kuuntelemasta ja siirtyy vaivihkaa keittiöön "hakemaan vettä". Ihan joka kerta. Yleensä siinä vaiheessa kun ei keksi hyvää argumenttia.

Sulla viisas mies. Ei parisuhde ole sellainen kuka on paras vaan tiimityötä et kummatkin nousee korkeuksiin pätijät kannattaa kiertää kaukaa

Se on kyllä lähes aina minuun mies, joka sen pätemisen aloittaa. Ihan joka asiasta täytyy alkaa vääntämään. Edes leivästä ei voi keskustella ilman, että ruvetaan kertomaan leivän historiasta tms.

Vierailija
22/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaa siis tuolla konstilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) taidan tehdä tuota joskus miehelleni. Mieheni on aika kova puhumaan ja saattaa pitää hyvinkin pitkiä monologeja, jotka rehellisesti sanottuna joskus menevät minulla yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos hän aloittaa puhumisen juuri silloin, kun olen esim. menossa hakemaan jotain tavaraa toisesta huoneesta, niin hivuttauduin pois päin ja varmaan mutisen jotain mmmhh , sitten kipaisen hakemaan tavaran ja palaan takaisin. Ja mies puhuu koko ajan ihan tyytyväisenä.

Vierailija
24/26 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) taidan tehdä tuota joskus miehelleni. Mieheni on aika kova puhumaan ja saattaa pitää hyvinkin pitkiä monologeja, jotka rehellisesti sanottuna joskus menevät minulla yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos hän aloittaa puhumisen juuri silloin, kun olen esim. menossa hakemaan jotain tavaraa toisesta huoneesta, niin hivuttauduin pois päin ja varmaan mutisen jotain mmmhh , sitten kipaisen hakemaan tavaran ja palaan takaisin. Ja mies puhuu koko ajan ihan tyytyväisenä.

Tämä yläpeukutettu ja aiempi käytännössä saman sukupuolet toisinpäin sanova viesti alapeukutettu. Että sillä tavalla näin taas täällä. Miesvihaahan ei ole.

Vierailija
25/26 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jotain teorioita.

Ehkä hän ei ymmärrä miksi puhut siitä aiheesta niin paljon. Se on loppuun kaluttu.

Ehkä hän pelkää, että jos jää kuuntelemaan, innostut puhumaan lisää.

Ehkä hän ei voi luottaa sinuun eikä siksi välitä kuulla.

Ehkä hänellä on jotain muuta tärkeämpää.

Vierailija
26/26 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauhoita ensi kerralla koko päivän nalkutuksesi paska höpinäsi ja kuuntele se sitten illalla tuskin kovin pitkään jaksat kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme