Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen on terveystarkastus?

04.11.2006 |

Heippa!

Meillä on yksi biolapsi (PAS 2004), ja toista ei tule hoidoillakaan. Nyt odottelemme neuvontaan pääsyä ensi syksynä ja menemme ensi viikolla adoptiovalmennuskurssille. Minua kiinnostaisi tietää, minkälainen on terveystarkastus, jostain olin lukevinani että ottavat virtsakokeen. Kinnostaisi tietää, että mitä siitä mahdetaan tutkia? Osaakohan joku kertoa?

Olisi myös kiva keskustella muiden kanssa, jotka ovat ilmoittautuneet adoptioneuvontaan, mutta eivät siis vielä neuvontaan ole päässeet.

tv. ansku

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme terveystarkastuksessa jo siinä vaiheessa kun lähetettiin ensimmäiset paperit pelaan. Muistaakseni virtsakokeesta katsottiin lähinnä sokerit, joku yksinkertainen juttu se oli. Neuvontaan ollaan menossa ensimmäistä kertaa muutaman viikon päästä, toukokuusta saakka jonotettu. Kenen järjestämälle adoptiovalmennuskurssille olette menossa ja kenen järjestämää on neuvontanne, kunnan vai pelan vai miten? Joku kehui interpedian valmennuskurssia hyväksi.

Vierailija
2/2 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta!

Meidän adoptioneuvonta tulee olemaan Helsingin kaupungin, Pelaan ei pääse. Minäkin olen kuullut kovasti kehuja Interpedian adoptiovalmennuskurssista, mutta me ollaan menossa Yhteiset lapsemme ry:n kurssille. Joku sanoi, että voihan niihin molempiin mennä. Taidettiin valita YL sen vuoksi, koska ei haluta laittaa 2-vuotiasta hoitoon kokonaiseksi viikonlopuksi (Interpedian valmennushan kestää viikonlopun), ja koska emme tässä vaiheessa vielä halua kertoa sukulaisille adoptioaikeista.

Oletteko te jo miettineet, mistä maasta kenties adoptoitte? Meillä avioliiton lyhyys (mennään kahden viikon kuluttua naimisiin, heh, " pakkoavioliitto" liki nelikymppisenä) karsii käsittääkseni melkein kaikki muut maat paitsi Kiinan ja Etiopian?

tv. ansku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme