minne suunnittelette siirtävänne kellot?
Kommentit (29)
Tarkoitatko että "siirrän kellot" ottamalla ne kyytiin lentokoneeseen ja viemällä vaikka Atlantin toiselle puolelle, jättäen ne sinne ja sitten kotiin ilman kelloja. Näin kellot on siirretty.
Jaa...
Meneekö tästäkin siirtomaksu, kuten sähköstä?
Vierailija kirjoitti:
Jaa...
Meneekö tästäkin siirtomaksu, kuten sähköstä?
Kyllä. Kiitos ideasta. Lähetämme laskun piakkoin, joten alahan säästää maksua varten.
Vierailija kirjoitti:
Minä siirsin jo vuosia sitten kellot roskikseen. Minä en ole ajasta riippuvainen. Elän sisäisen kelloni ja rytmin mukaan. Tosin tämä vaihtelee. Menen ulos öisin jos haluan ja nukun päivällä jos haluan. Teen työtä, jota joi tehdä kellonajasta riippumatta.
No sinähän nimenomaan olet riippuvainen ajasta(si). Kaikki on sulla kiinni "sisäisestä kellostasi", kuten kerrot. (Haa, sisäinen kelloni haluaakin nyt päiväkaljoille! [etcetera]) eli aika (!) suhteellista vapautta, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas niin fiksu aloitus,vanha vitsi ei naurata.
Minä siirrän talviaikaan kuten kuuluukin.
Kellot siirretään normaaliaikaan. Mitää talviaikaa ei ole olemassakaan.
Jotenkin omituista, että kesäaika kestää pitempään kuin normaaliaika.
Nyt on niin "hauska" ketju, että saa ainakin sata vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siirsin jo vuosia sitten kellot roskikseen. Minä en ole ajasta riippuvainen. Elän sisäisen kelloni ja rytmin mukaan. Tosin tämä vaihtelee. Menen ulos öisin jos haluan ja nukun päivällä jos haluan. Teen työtä, jota joi tehdä kellonajasta riippumatta.
No sinähän nimenomaan olet riippuvainen ajasta(si). Kaikki on sulla kiinni "sisäisestä kellostasi", kuten kerrot. (Haa, sisäinen kelloni haluaakin nyt päiväkaljoille! [etcetera]) eli aika (!) suhteellista vapautta, sori vaan.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi vaikkakaan en jaa mielipidettäsi. Olen riippumaton lähes kaikesta.
Meneekö teillä paljon siirtomaksua? Entä tuntikohtainen kellohinta sentteinä? Alkaa aika olleen aika kallista, mutta siitä on vaikea säästää, kuluu niin nopeaa.
Vaikka sängyn alle?