Päätin etten enää jatka keskustelua semmoisissa ketjuissa, missä mennään henkilökohtaisuuksiin
Nämä henkilökohtaisuuksiin menijät eivät ole kovin älykkäitä ja henkilökohtaisuuksiin menon tarkoitus on alkaa väittely juupas , eipäs tyyliin. Tähän asti en ole piitannut näistä alatyylin viesteistä, koska en vaan ole piitannut. Ne eivät ole koskaan menneet "ihon alle" ja olen vaan jatkanut asiallista tapaani keskustella, vaan en jatka keskustelua enää. Hauska seurata miten "ketjuhäirikkö" jää yksin ketjuun vastailemaan itselleen:)
Harmi että on näitä tyhmiä, joilla ei riitä äly väitellä/keskustella itse kulloisestakin aiheesta:(
Kommentit (8)
Reagoin aina vatsallani voimakkaisiin tunteisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Oikein hyvä aloitus. Tämä Vauva-palsta varsinkin tuntuu olevan täynnä mielenterveyskuntoutujia, jotka sylkevät omaa pahaa oloaan muille syyttömille kommentoijille.
Tuolla aloitusviestisi tavalla palsta voi siistiytyä, kun räyhääjille ei kukaan vastaa.
Siistiytyä mistä? Antakaa esimerkki. Vähän täällä on henkilöön meneviä kommentteja, paitsi julkkisketjuissa. Eli antakaa esimerkki.
Sä et sitten enää paljon osallistu. Eihän täällä muunlaisia ketjuja olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta teit itse sellaisen ketjun :D
AP petasi ketjun siten, ettei tarvitse osallistua siinä olevaan keskusteluun.
Jotku ei osaa keskustella, vaan yrittävät runnoa omat mielipiteensä läpi väkivalloin. Suurin osa ihmisistä kyllä tajuaa tämän, ainoastaan "sama mieltä olevat" saattavat innostua ja taputella kaveriaan selkään "hyvästä" argumentoinnista.