Millainen ihminen on sinusta epämiellyttävä?
Eli mitkä piirteet sinun mielestäsi tekevät ihmisestä epämiellyttävän?
Kommentit (29)
Miehellä pitkä letti ja kalju. Hyi hevon helvetti. Vielä kun sitä pitää ponnarilla.
Mun mielestä tekopyhät ja epärehelliset ihmiset on epämiellyttävimpiä.
Turrutan itseinhoani runsaalla alkoholin käytöllä. Nyt minulla alkoi myös jatkuvat ilmavaivat. peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Myyntipuolelta lähes kaikki, mutta etenkin viennin myyjät. Moraalittomia demoneja. Varjokansalaisia. Ihmispaariaa.
En voi sietää ihmisiä, jotka ovat oman edun tavoittelijoita muiden kustannuksella. En myöskään pidä ihmisistä, jotka yrittävät kaveerata ja olla hyvää pataa jonkun kanssa saavuttaakseen itse jotain. Empatiakyvyttömät ihmiset ovat myös epämiellyttäviä.
Ei minusta tule yhtään mitään epämiellyttävää, minusta tulee vain miellyttävää.
Turhasta ilmiantavat ovat etovia ja palstalla heitä riittää.
Täällä palstalla pyörii yksi ap. Siinä on epämiellyttävä tyyppi..
Sellainen joka valittaa valittamistaan jostain ihan jonninjoutavasta ja käyttää siihen esim. koko työporukan aikaa ja jatkaa jankkaamista, vaikka muut tajuavat, että asialle ei voi mitään tai sille on jo tehty kaikki voitava. Tämä valittaja ei tietenkään itse koskaan esitä mitään ratkaisuvaihtoehtoja.
1. Sellaiset ihmiset, jotka suhtautuu lähtökohtaisesti muihin ihmisiin valehtelijoina tai tyhminä:
A: "Hän lupautui hoitamaan asian."
B: "Aijaa mitä hän sanoi?"
A: "No että hoitaa asian."
B: "Miten hän sen sanoi sanatarkalleen?"
A: "Minä hoidan asian."
B: "No miten sinä esitit sen asian sille?" jne.
tai
A: "Entinen miesystäväni vihasi naisia."
B: "Aijaa sanoiko hän joskus niin että vihaa."
A: "Ei hän suoraan koskaan sanonut mutta käytöksestä sen huomasi."
B: "No jos hän ei koskaan sanonut niin, niin et sinä voi silloin tietää että vihasi."
2. Ihmiset joiden mielestä kaikki yhtään merkitykselliset asiat ovat joko loogisesti perusteltavia/älyllisesti ymmärrettäviä tai tieteen todistamia. Ihmisten henkilökohtaisilla kokemuksilla tai tulkinnoilla ei ole mitään merkitystä.
3. Ihmiset, jotka kuvittelevat jollain yleistä arvostusta nauttivalla meriitillään olevansa muita parempia, ovat ylimielisiä.
4. Ihmiset jotka utelevat jakamatta itsestään kuitenkaan mitään.
Sellainen, joka jatkuvasti leveilee jollain autollaan tai kalliilla sisustusesineillä. Materialisti.
Vierailija kirjoitti:
Turrutan itseinhoani runsaalla alkoholin käytöllä. Nyt minulla alkoi myös jatkuvat ilmavaivat. peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Tämä trollli näillä palstoilla on tosi ärsyttävä. Joka keskustelun väliin tunkeutuu ap:n nimissä. Ei ole oikea ap.
Ilkeä, pinnallinen, tylsä, draamahakuinen, koko ajan äänessä. Näihin yhdistettynä tyhmyys.
Sossupummit. Mikä vttu aikuisella ihmisellä voi olla niin vaikea elättää itsensä? Ei voi olla niin laiska ihminen ettei jaksa käydä töissä!
Semmoset niljakkaat selkäänpuukottajat, tekopyhät pellet ja kännissä elvistelevät on ärsyttävimpiä.