Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teillä ei ole seksiä?

Vierailija
22.08.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmaan johtuu raskaudesta, mutta suurin osa laiskuudesta.

Ei ensimmäisen raskauden aikana ollut halun puutetta, koska emäntä oli suht koht kondiksessa (ymmärsin kyllä, että raskaus tuo kiloja, mutta niitä ei kuitenkaan ollut liikaa).

Nykyään ei tee muuta kuin makaa töllön ääressä. En tiedä painoa, mutta varmaan on ainakin 65kg. Se on paljon lyhyeen varteen, 160 cm.

Vierailija
2/18 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen 165cm ja painan 82 kiloo, eikä kukaan edes sano ylipainoseksi. Tosin olen harrastanut himoliikuntaa jo vuosi kaudet ja kuntosalilla rauta nousee keveästi, joten en ihan läski olekaan. Pakko olla massaa, että pärjää sata kiloselle ukolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tuskin on salilla hankittua lihasta 20 kiloa...

Ite olen 165cm ja painan 82 kiloo, eikä kukaan edes sano ylipainoseksi.

Vierailija
4/18 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tee muuta kuin makaa töllön ääressä. En tiedä painoa, mutta varmaan on ainakin 65kg. Se on paljon lyhyeen varteen, 160 cm.

Ihan vaan tiedoksi, että 160 cm ja 65kg ei ole läski. Laskeppa vaikka painoindeksi sille.

Vierailija
5/18 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asu miestä, siksi. Paitsi soolo-seksiä

Vierailija
6/18 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa vaikka Seiskan Tähtityttöjä. Jos pituutta on 165, paino on 55 kg tuntumassa. Ei ole tytöillä juurikaan lihasta, mutta ei ole selluliittiakaan.

Jos suuri osa tuosta 10 kilosta on perseessä ja reisissä, näky ei ole kiva.

Ihan vaan tiedoksi, että 160 cm ja 65kg ei ole läski. Laskeppa vaikka painoindeksi sille.

Vierailija
7/18 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa vaikka Seiskan Tähtityttöjä. Jos pituutta on 165, paino on 55 kg tuntumassa. Ei ole tytöillä juurikaan lihasta, mutta ei ole selluliittiakaan.

Jos suuri osa tuosta 10 kilosta on perseessä ja reisissä, näky ei ole kiva.

Parempi pepussa ja reisissä kun vatsakumpuna. Jos 156cm vaimoni saisi laihdutettua 65 kiloon, niin olisin onnellinen.

Vierailija
8/18 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi siellä parempi täällä... Ihan sama kummassa se olisi, kitisemistä löytyisi sitten jostain muusta. Korvien välistä tuokin koko homma lähtee, haikaillaan vanhan ladan perään. Seiskan tähtitytöt... nyt kannattais kuule vaihtaa lukemista.

Vierailija
9/18 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo ole iahn täysikasvuisia naisia? Miksi naisten pitäisi olla painavampia?

Seiskan tähtitytöt... nyt kannattais kuule vaihtaa lukemista.

Vierailija
10/18 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 165cm/90kg ja hyvin kelpaan.

Vierailija
11/18 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmastikin haaveilee muista. Itsekin kattelen aina urheilullisia perseitä. Ei läskiperseitä viitti katella, ällöttää vaan.

Vierailija
12/18 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista miestä....

Vierailija
13/18 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/18 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois kuulemma vähemmän kiinnostaa koko asia.

M 49

Vierailija
15/18 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta, komeutta ja lihaksia - kaikki muut ovatkin sitten inisijöitä, jotka selibaattinsa ansaitsevatkin. Miksi tyytyä muuhun?

Vierailija
16/18 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisikin ottaa kyseisestä miehestä mallia. Taitaa olla paremmassa kunnossa nyt 3-kymppisenä kuin 2-kymppisenä.

Pointtini oli kuitenkin se, että ikääntymisen ei välttämättä tarvitse tuoda ylimääräisiä kiloja.

-11

pituutta, komeutta ja lihaksia - kaikki muut ovatkin sitten inisijöitä, jotka selibaattinsa ansaitsevatkin. Miksi tyytyä muuhun?

Vierailija
17/18 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

torjuttu niin paljon, ettei huvita enää.

Vierailija
18/18 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen mielestä aivan liian vähän. Ja syy on mussa, koska mulla ei huvita naida sen kanssa. Teen sen lähinnä "velvollisuudentunnosta". Tykkään kyllä mun miehestä, mutta seksi on niin kaavoihin kangistunutta, etten siitä juuri nauti. Haluan kyllä miellyttää häntä aika ajoin jopa suihin otolla. ;) Miehet, jotka valittaa seksin puuttesta vois kyllä miettiä omaa sänkykäyttäytymistään! Mennä siis itseensä eikä vaimoa syyttää! Ite oon ratkaissut pulman "ottamalla" rakastajan, omasta miehestä en silti halua luopua, koska muuten meillä menee hyvin.

N 41