Joku etsii kettua lemmikiksi naistenhuoneella facessa. Kuinka sairas voi olla?
Ei, en vain enää ymmärrä. Itsekkyydellä ei ole mitään rajaa ja syyksi sanotaan vain se että kun on niin "kiehtova eläin"
Kommentit (29)
Itsekin tuon julkaisun nähneenä en voi kuin ihmetellä että kuinka helvetin pahvi voi olla. Koirat ovat alunperin ihmisten turvaksi ja ravinnon hankintaa varten ja kissat esimerkiksi tuholaistorjunnan takia. Miksi jotkut säälittävät pissaliisat kuvittelevat että heidän pitää saada joku "eksoottinen" lemmikki? Mitä helvetin väliä enää millään on, jos edes tuo sukupolvi ei tajua tuijottaa kuin omaan persereikäänsä?
Tampereella oli yhteen aikaan eräällä nuorella naisella kettu lemmikkinä. Ulkoilutti sitä hihnassa niinkuin koiraa.
Toivottavasti tuon julkaisun tekijällä ei ole "lemmikkejä" ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Niin... jos on tuota kanavaa yhtään seurannut, niin Finnegan on tuon SaveAFox YouTube-kanavan ns. kasvot, ja yksi sosiaalisimmista ketuista, joita tuolla pelastuspaikalla on. Ja että osa ketuista ei ole lainkaan sosiaalisia ihmisten, edes näiden hoitajien kanssa. Ja kaikki ovat turkistarhoista luovutettuja (eivät ole soveltuneet turkiseläimiksi). Osa näistä ketuista saa välillä oleskella näiden omistajien sisätiloissa, ja kuseskelevat kaikkialle, myös heidän sänkyyn.
Ketuilla on välillä myös terveysongelmia, joita ei ihan joka eläinlääkäri edes osaa hoitaa.
Että yks söpö video ei ole koko totuus.
Ilmeisesti se julkaisu poistui jo. En sitä ainakaan itse löytänyt, mutta toivottavasti kyseinen henkilö sai sen verran paskaa niskaan että miettii kahdesti. Ei vaan voi olla noin tyhmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina halunnu apinan, siis oikeasti.
m.32
Juo Peppi-kännit niin heräät aamulla apinan ja hevosen välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina halunnu apinan, siis oikeasti.
m.32
Juo Peppi-kännit niin heräät aamulla apinan ja hevosen välistä.
Apinoita löytyy jokaisesta maailman kolkasta, mutta ei sekään tarkoita että heidät pitää vangita ja alistaa kusipään "lemmikiksi" koska hän vain niin haluaa.
Kai tämä aloitus on vitsi? Toivottavasti kyseisen julkaisun tekijälle on kerrottu että tuo ei ole oikein.
Paikalla! 😍