Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyviä kenkiä katkokävelyyn

Vierailija
27.10.2022 |

Aloitin katkokävelyharrastuksen heti kesälomien jälkeen ja olen alkanut tehdä lenkkejä päivittäin samalla kun käyn ostoksilla. Tasapainon kanssa on joskus ongelmia etenkin pienessä kekkulissa, joten ryhdikkäät kengät olisivat tarpeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian Kontio-saappaat ovat pitäneet juopuneemmatkin isännät ja emännät pystyssä jo sukupolvien ajan.

Vierailija
2/7 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös harrastanut sitä pimeäkävelyä, josta Martat puhuivat. Jos tulee sähkökatkoja niin on hyvä osata liikuskella kotona pimeässä ja etsiä tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljain jaloin tasapaino lienee paras, eli jotain vivo barefootia yms harkintaan.

Vierailija
4/7 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös harrastanut sitä pimeäkävelyä, josta Martat puhuivat. Jos tulee sähkökatkoja niin on hyvä osata liikuskella kotona pimeässä ja etsiä tavaroita.

Olen harjoitellut, joskus 2000-luvun alkupuolella eräs kaveri tarjosi virolaiselta yhtiökumppaniltaan velkojen maksuksi saatuja viinoja ja sokeuduin niiden ryypiskelyn jälkeen viikkokausiksi.

Vierailija
5/7 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroksit tai Reinot. Niillä ainakin meidän kaupungin katkokävelyharrastajat nykivät menemään.

Vierailija
6/7 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin katkovesijuoksun. Siinä ei tarvita kenkiä.

Vierailija
7/7 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki crocsit on parhaat. Ei juuri huomaa jos tippuu jalasta. Eivät kastu eritteistä ja kuivuvat nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi