Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOKUISET: OLEN RASKAANA!!!***

04.11.2006 |

Aivan uskomatonta..... On ollut siis niin älytön kiire töissä, että tuo " yrittämispuoli" on jäänyt tosi vähälle, ja SILTI meikäläinen teki tänään positiivisen testin!!!!!!!!!!!!! Olen kuin puulla päähän lyöty...

Eilen jo testailin, kun menkat 3pv myöhässä, mutta silloin tuli niin haalea viiva, ettei sitä melkein edes erottanut. Tämän aamuisessakin testissä viiva on haalea, mutta selvästi näkyvä. Onko se silti plussa?!?!?

Olen ymmärtänyt, ettei virheellisiä plussia voi tulla... vai???

Mies parka joutui taas kuulemaan sen perinteisen eilen: kulta, olen ehkä raskaana! Viimeksihän se meni samalla tavalla, paitsi silloin en vain suostunut uskomaan, että 1,5v yrittämisen jälkeen oikeasti olisin raskaana :0).

Mahaan sattuu tosi paljon, ihan kuin menkat alkaisivat kohta. Rinnat on niin kipeät, että tuntuu, etten voi paitaa pitää.

Mä en yhtään muista oireita viime raskauden alusta, joten onko tuo mahakosku normaalia? Pelkään nyt tosi paljon tuulimunaa tai kohdun ulkopuolista ---> tosi kipeä alavatsa....

Mä en voi uskoa tätä.... :0)!!!!!!!!!!!!

heather ja neiti-nessukka 1v2kk

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Heatheri vauvasta sitten taas elokuinen?

Vierailija
2/7 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mulla oli raskauden alussa just noita niinkuin kipeitä menkkakipuja ja rinnat aivan kauheen arat, että älä turhaan huoli. Kaikki on varmaan hyvin. Ja onnea!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea Teille! Neiti Nessukasta tulee sitten isosisko =)

Kukka ja Enni

Vierailija
4/7 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans raskaana! Ultra loppuviikosta missä varmistuu onko kohdussa elämää. Mulla on jo yksi ultra takana jossa varmistettiin että raskaus on kohdussa, mutta silloin ei vielä muuta näkynyt. Esikoinen on IVF:llä aikaan saatu sillä mulla on (tai piti olla :) ) munatorvet ihan tukossa!!!!!!!!!!!

Tämä on meillä tosiaan todellinen yllätysraskaus sillä alkoi vielä yrittämättä ensimmäisestä mahdollisesta ehkäisemättömästä kierrosta (söin koko ajan e-pillereitä endometrioosiin).

Baby, poika 1v 3kk ja luomuihme (toivottavasti)n. rv7???

Vierailija
5/7 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa olenko pelännyt kohdunulkoista järjettömästi sillä mulla koski vielä koko ajan vasemmalle alavatsaa ekat 2 viikkoa. En vieläkään tiedä mitä se on, kun raskaus on todettu olevan kohdussa ja keltarauhanenkin löytyi oikealta. Mutta nyt jännitän sitten vuorostani tuulimunaa.........

Vierailija
6/7 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babylle: meillä kanssa tämä on ihme, koska nessukkaa yritettiin se 1,5v, ja viimein todettiin keltarauhasen vajaus, sekä jonkin toisen hormonin. Eli periaatteessa ei pitäisi tulla raskaaksi ilman clomeja!!!

heather

Vierailija
7/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Babylle ja Heatherille täältäkin!! Ihanaa, että tähän maailmaan mahtuu onnellisia ihmeitä! =)

T: pörris77 ja poitsu 1v3kk