Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuntuu rakastavan minua, mutta haluaa silti satuttaa

Vierailija
26.10.2022 |

Ei tee sitä tietenkään ilman lupaani, mutta ihmetyttää tuollainen. Voiko edes todelliseen rakkauteen kuulua halu satuttaa? Kyse siis läpsimisestä, nipistämisestä, tukistamisesta ym. seksin aikana.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään pakota anaaliin.

Vierailija
2/17 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän pakota mihinkään, mutta pyytää lupaa saada tehdä tällaisia asioita. Peppuseksiä meillä on silloin tällöin, nautin siitä itsekin kunhan on muutakin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan yleistä ja normaalia nykyään. Jopa siinä mittakaavassa mikä ei ehkä oo ihan normaalia enää. Mutta yhtä kaikki, silloin nainen nauttii siitä. Ihan sama vaikka se kysyy ja hyvä siis ku kysyy, mutta jos sä et nauti siitä nii sanot että ei tarvi enää. Ei tarvi tollasta tehä vain sen takia että mies haluaa.

Vierailija
4/17 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan yleistä ja normaalia nykyään. Jopa siinä mittakaavassa mikä ei ehkä oo ihan normaalia enää. Mutta yhtä kaikki, silloin nainen nauttii siitä. Ihan sama vaikka se kysyy ja hyvä siis ku kysyy, mutta jos sä et nauti siitä nii sanot että ei tarvi enää. Ei tarvi tollasta tehä vain sen takia että mies haluaa.

No ei ole yleistä ja nornaalia! Tuo suoraa väkivaltaa eikä kukaan toisesta välittävä tee tuollaista toiselle. Kuka muuten osaa edes kuvitella tilannetta jossa nainen läpsii, nipistää, raapii, lyö miestä seksin varjolla? Niin ei kukaan koska se on aivan käsittämätöntä.

Aloittaja: LÄHDE heti tuosta suhteesta äläkä koskaan enää ole tuon miehen kanssa tekemisissä. Olet väkivallan uhri.

Vierailija
5/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä vaan katsomaan yhdelle sivulle siellä on naisten perseet iha mustana punaisena ja naarmuilla ja ne ylpeänä niitä esittelee. Koska nauttivat ja haluavat miehen niin tekevän. En ymmärrä tossa mittakaavassa ja ite hyväksyn kevyemmin tollasen seksissä mutta kaikilla on omat intohimot.

Vierailija
6/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on seksibileitä ja tapahtumia iha piiskaus teemalla missä iha kunnolla pistellää menee ja ihmiset kattoo vieressä ja naiset nauttii ku joku piiskaa. Älä väitä että ei ole normaalia kun et asiasta tiedä. Mutta yhtä kaikki taas palataan siihen että naisen pitää haluta. Jos aloittaja ei tykkää se pitää nyt sanoa vaikka aiemmin on antanut luvan.

Vierailija
7/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollu muidu kuka tykännyt tollasesta menosta niin haluaa jatkaa uuden kanssa. Mutta kaikki tykkää eri asioista. Sano ettet halua ja sen on pakko ymmärtää. Paitsi jos tuntuu että kevyesti voisit nauttia kun nii silloin pitää tarkasti kertoo mikä on ok.

Vierailija
8/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ristiriitainen aloitus että sanoisinpa tämän olevan tahallinen provo.

Kuka täysjärkinen valittaa väkivallasta, jota on itse toivonut ja ihmettelee samaan rakastaako äijä häntä.

Tilanne kertoisi lähinnä itseään puolustamaan kyvyttömän ja todellisesta Rakkaudesta mitään tietämättömän hätähuudosta.

Läpsijä taas täysin ulalla mitä on tekemässä ja miksi.

Huumeiden käyttö voisi selittää tai sitten aloitus on tosiaan pelkkä kokeellinen provo.

Vierailija
9/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni nainen on minuakin pyytänyt olemaan raju seksin aikana. On pyydetty sitomaan sänkyyn ja sen jälkeen "raiskaamaan" ja jopa piiskaamaan. Se oneri asia jos tästä sovitaan. Tämän jäljeen on pussailtu ja halittu ja juteltu kuin mitään ei olisikaan tapahtunut.

Vierailija
10/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni valittanut väkivallasta kun ihmettelin asiaa. Minulle käy se, että osana leikkiä teen jotakin sellaista, mistä en itse kiihotu jos se on miehelle tärkeää. Hänkin antaa minulle suuseksiä, vaikka tiedän ettei se ole hänen juttunsa. En silti yhtään tunnetasolla ymmärrä, miksi toisen vähäinenkään satuttaminen tai edes ajatus siitä voi seksissä millään tavalla sytyttää. Ap

Vierailija
11/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietenkin mahdotonta aapeen kysyä tätä asiaa siltä ainoalta henkilöltä, joka ehkä osaisi hänelle vastata.

Vaniljat ja niiden pyhä puhumattomuuskoodi. Tsiisus.

Vierailija
12/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut että et tykkää? Siinähän selviäisi miksi niin tekee ja tekeekö vaikka et halua?

Mun mies on kovakourainen mutta tein jo aluksi selväksi että se on mun juttu. Kyllä jälkeenpäin sitten pahoittelee ja tutkii tarkasti jäikö jälkiä. Se on ihanaa ja tuntuu että välittää kovasti.

Vierailija
13/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kiihottuvat siitä että toinen satuttaa ja käyttää valtaa, toiset siitä että saavat olla rajuja toista kohtaan. Minusta on aivan ok kysyä lupaa tehdä melkein mitä vaan seksissä, mutta jos se ei aloittajasta tunnu hyvältä, pitäisi olla täysin ok myös kieltäytyä. Jos vastentahtoisesti suostuu sellaiseen, mikä tuntuu ikävältä, saattaa pahimmillaan koko seksi alkaa tuntua vastenmieliseltä ja mielenterveyskin kärsiä. Rajuun seksiin kuuluu aina se, että alistuvalla osapuolella on mahdollisuus keskeyttää toimnta ja päättää, mihin suostui ja mihin ei. Muuten kyse alkaa olla pahoinpitelystä, jos kivunaiheuttamista ei voi keskeyttää, vaikka siihen olisi alunperin suostunutkin. Ja se että joskus suostuu tietynlaiseen seksiin tai seksiin ylipäänsä, ei tarkoita suostumusta aina.

Vierailija
14/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin tavallista kuin joku täällä mainitsi!

Olen nimittäin etsinyt, tuloksetta. Puheet ja teot ei vastaa todellisuutta. Edelleen odotan että tälläinen tulee vastaan.

Vierailija
15/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tietenkin mahdotonta aapeen kysyä tätä asiaa siltä ainoalta henkilöltä, joka ehkä osaisi hänelle vastata.

Vaniljat ja niiden pyhä puhumattomuuskoodi. Tsiisus.

Olen kyllä kysynyt. Vastaus on että hän vain pitää siitä, on "kerma kakun päällä" hänen mukaansa. Kysymykseen miksi pitää ei sitten tule enää mitään selvää vastausta. Ajattelin että täällä joku osaa ehkä paremmin kuvata sellaista tuntemusta.

Vierailija
16/17 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Jotkut kiihottuvat siitä että toinen satuttaa ja käyttää valtaa, toiset siitä että saavat olla rajuja toista kohtaan. Minusta on aivan ok kysyä lupaa tehdä melkein mitä vaan seksissä, mutta jos se ei aloittajasta tunnu hyvältä, pitäisi olla täysin ok myös kieltäytyä. Jos vastentahtoisesti suostuu sellaiseen, mikä tuntuu ikävältä, saattaa pahimmillaan koko seksi alkaa tuntua vastenmieliseltä ja mielenterveyskin kärsiä. Rajuun seksiin kuuluu aina se, että alistuvalla osapuolella on mahdollisuus keskeyttää toimnta ja päättää, mihin suostui ja mihin ei. Muuten kyse alkaa olla pahoinpitelystä, jos kivunaiheuttamista ei voi keskeyttää, vaikka siihen olisi alunperin suostunutkin. Ja se että joskus suostuu tietynlaiseen seksiin tai seksiin ylipäänsä, ei tarkoita suostumusta aina.

Hän ei tee sitä niin lujaa, että minuun todella sattuisi. Ei hän edes halua lyödä, mutta läpsiä kyllä. Ja pitää hiuksista kiinni vaikka ei revikään niitä irti. Ajatuksena sellainen kuitenkin häiritsee minua kun rakastamani ihminen haluaa olla minua kohtaan kovakourainen. Ilmeisesti joku sellaisestakin nauttii mutta minä en. Seksin alussa tunnelma voi jopa kärsiä ja kiihottumiseni kestää kauemmin, orgasmin lähestyessä en enää kiusaannu yhtä paljoa. Siksi olen pyytänyt, että hän aloittaa hellästi ja tekee näitä juttujaan vasta kun molemmat lähestyvät huippua.

Vierailija
17/17 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin tavallista kuin joku täällä mainitsi!

Olen nimittäin etsinyt, tuloksetta. Puheet ja teot ei vastaa todellisuutta. Edelleen odotan että tälläinen tulee vastaan.

No harmittavasti sun osalta kaikki monet ketkä tiedän tästä nauttivat ovat jo suhteessa 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan