Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin äsken kylmiltään suklaalevyn napaani, kellotin n. 51 min

Vierailija
26.10.2022 |

Ilman mitään alkulämpöjä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko suoritus. Mulla menee 20 minuutissa.

Vierailija
2/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Melkein tunti...sulla on vielä paljon kirittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin söin tänään suklaalevyn, mutta kahdessa osassa. Ajattelin ensin säästää loput toiseen päivään mutta päädyinkin mässyttämään ne nyt illalla.

Vierailija
4/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10 minuuttia tai vähän alle/200 gramman levy eikä ole edes vaikeaa, harjoittelua yli 40 vuotta.

Vierailija
5/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään sait venytettyä. Täytyy seuraavan kerran ottaa itsekin aikaa, luulen että 20 minuuttia riittää.

Vierailija
6/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin söin tänään suklaalevyn, mutta kahdessa osassa. Ajattelin ensin säästää loput toiseen päivään mutta päädyinkin mässyttämään ne nyt illalla.

Mulle käy aina noin. Useasti ajattelen että otan vain yhden palan päivässä Fazerin Sinistä, mutta lopputulos on kuitenkin se, että koko levy menee puolessa tunnissa.

Vierailija
7/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tällä viikolla Maraboun suklaalevyn ja sehän on nykyään niin ohut, että melkein näkee jo läpi. Katsoin painoa ja eihän se enää ole kuin 185g, joten eipä sen syömisessä kauan nokka tuhise. Ovelasti pienentävät tuotteiden kokoa, kun hintaa ei enää tolkuttomasti voi nostaa.

Vierailija
8/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri, selvästi.

Kyllä kymmeneen minuuttiin pitää nää nykyiset levyt saada syötyä, jos siihen lähdetään.

Nykyään tosin ei tule kovin usein edes aloitettua, niin sama levy pyörii aukaistuna useamman viikon. Oliskos ylikuntoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme