Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yökerhossa OK tanssia myös muiden , kuinka kaverin kanssa ?

Vierailija
26.10.2022 |

Minulla on sellainen kaveri, että jos hänen kanssaan menee viihteelle, niin jälkeen päin keljuilee muiden kanssa tansssimisesta.
Meidän yhdesssä menot viihteelle taitaa olla siis paketissa. Ja kyse kaverista, ei SUHTEESTA.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää susta salaa, tirsk<3

Vierailija
2/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Onko sinulla kontrolloiva ystävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tykkää susta salaa, tirsk<3

Ja mustasukkainen vielä. Ei jatkoon.

Vierailija
4/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuelli

Vierailija
5/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisethän päivätanssit?

Vierailija
6/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitä oletteko sinkkuja vai ette ja millaisissa parisuhteissa jos olette varattuja. Mä en kyllä uskaltaisi lähteä ehkä tanssimaan muiden miesten kanssa. Olen liian vietävissä enkä luota itseeni. Tai en tiedä, ihastun hyvin helposti. En nyt usko, että pettämään päätyisin jos viettäisin iltaa/illan toisen miehen kanssa, mutta varmaan tulisi kaikenlaisia ajatuksia ja vähintään olisi ilta pilalla jos pitäisi pitkän illan päätteeksi antaa jollekin pakit tai tulisi joku väärinkäsitys tai jotain. Paljon helpompi vaan raahata mies mukaan jos tarvitsee tanssiparin. Tai ei sitä siis oo mitenkään vaikea raahata, lähteeä kyllä mielellään ja on silloin mulle kiinnostavin mieskin paikan päällä. Mitähän yritän selittää.. Siis minä nautin ihmisten seurasta ja jos lähden jonnekin, missä mieheni ei ole mukana niin kyllä kiinnostaa muut miehet jos oma ei ole saatavilla. Miehet siis kiinnostaa.

Vierailija
7/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitä oletteko sinkkuja vai ette ja millaisissa parisuhteissa jos olette varattuja. Mä en kyllä uskaltaisi lähteä ehkä tanssimaan muiden miesten kanssa. Olen liian vietävissä enkä luota itseeni. Tai en tiedä, ihastun hyvin helposti. En nyt usko, että pettämään päätyisin jos viettäisin iltaa/illan toisen miehen kanssa, mutta varmaan tulisi kaikenlaisia ajatuksia ja vähintään olisi ilta pilalla jos pitäisi pitkän illan päätteeksi antaa jollekin pakit tai tulisi joku väärinkäsitys tai jotain. Paljon helpompi vaan raahata mies mukaan jos tarvitsee tanssiparin. Tai ei sitä siis oo mitenkään vaikea raahata, lähteeä kyllä mielellään ja on silloin mulle kiinnostavin mieskin paikan päällä. Mitähän yritän selittää.. Siis minä nautin ihmisten seurasta ja jos lähden jonnekin, missä mieheni ei ole mukana niin kyllä kiinnostaa muut miehet jos oma ei ole saatavilla. Miehet siis kiinnostaa.

Huåra

Vierailija
8/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok

T:Miehes

Vierailija
9/9 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesassa ko panetat