Anssi Kela on nyt epäonnistunut isänä, kun 9-vuotias tyttärensä meni itkien nukkumaan
siitä syystä, että vanhempansa eivät hankkineet hänelle ajoissa Halloweenia varten fanittamansa fiktiohahmon asua.
Nyt Kela etsii paniikissa somen voimalla tätä asua koska "halloween on nykylapsille yllättävän tärkeä.."
Ei voi muuta sanoa kuin että turhuuksien turhuutta. Tässä menee kaikki pieleen. Ensinnäkin, että 9-vuotias fanittaa jonkun kauhusarjan hahmoa niin paljon, että alkaa ITKEMÄÄN kun ei saa kyseistä asua itselleen.
Toisekseen, että halloween on lapsille tärkeä tai itkun arvoinen asia, ei kyllä mahdu ymmärrykseeni miltään osin.
Kolmanneksi, kyseisen hahmon asuun kuului yksinkertainen vaaleanpunainen mekko ja sininen pusakka. Kuka vanhempi on niin avuton, että jos sellaiset on aivan pakko saada, ei a) ompele niitä itse tai b) käytä ompelijaa jos on liian laiska ja avuton opetellakseen sen verran tekemään, että saa yhden naamiaisasun aikaiseksi.
Yksinkertaisesti surkeeta meininkiä.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Anssi-Kelan-tunteikas-paivitys-liittyen-t…
Eikö 9-vuotias ole jo kolmasluokkalainen? Osaahan sen ikäinen jo itse käydä ostamassa tai ainakin nettikaupasta valita haluamansa asun, jonka voi sitten pyytää vanhempaa maksamaan. Tuli vaan mieleen, että tuossa iässä ainakin omalle pojalleni oli tietokoneen set-up hyvin tärkeä asia, jonka piti mennä juuri niin kuin hän halusi. En viitsinyt taistella, joten itse etsi netistä osat, minä maksoin. Ei kaikkiin hankintoihin tarvita vanhempaa, varsinkaan niihin, jotka lapsi haluaa tehdä juuri oman päänsä mukaan. Siinäpähän oppii, että kaikkea ei aina löydä juuri silloin kun itse haluaa, tai se on liian kallista. Ei auta itku markkinoilla.