Miten muut sairaanhoitajat kohtuullistavat palkkansa?
Minä esim. Saikutan niin paljon kuin se on mahdollista saaden täyttä palkkaa. Teen niin vähän askelia päivässä kuin mahdollista eli teen vain sen verran, että asiat tulee suurinpiirtein hoidettua. Hoidan kaikki sellaiset omat asiat työajalla, jotka pystyy hoitamaan esim. Maksan laskut jne.
Kommentit (6)
No mä surffaan netissä ja täällä aihe vapaallakin noin 40% työajasta🙈
No voi että kun hauskoja juttuja
🇺🇦🇮🇱
Huono palkka harmittaa. Työ on raskasta usein, mutta olen hyvä työntekijä. Työvuosia takana 12 vuotta ja olen ollut alle 10 päivää pois töistä sairauden vuoksi. Ammattiylpeys estää lusmuilun. En halua olla surkimus. Niitä on nähty ja ärsyttää.
Harmi jos sinusta ei ole muuhun kuin hoitsuksi. Ihan aiheestakin on huono palkka kun siellä on sinunlaiset "töissä".
Minä teen reippaasti töissä hommia, mutta JOS joskus tulee helpompi, leppoisampi päivä esim.peruutuksia niin laiskottelen sen ajan hyvällä omatunnolla kun muuten paahdan sata lasissa.
Käteen jää vain 2580e/kk ja sillä saa maksettua peruselämisen, mutta matkusteluun ei ole varaa eikä mihinkään muihinkaan ylellisyyksiin. Olen alkanut opiskelemaan uutta ammattia ja teen työajalla koulutehtäviä:)