Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on posliini, kehtaako sillee mennä gynekoloogille

Vierailija
04.11.2006 |

vai pitäskö kasvattaa karvaa ekana? tiedä miksi se mua luulee..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa että joku gyne niin kauheesti jaksaa kiinnostua kenenkään alakerrasta kun niitä kerta päivät pitkät kaivelee.

Vierailija
2/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istu kopiokoneen päälle ja faksaa paperi gynelles niin ei tarvi kasvotusten kohdata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän offtopic:

Yleensähän on niin että jos teet työtäsi 8h, et enää kotona jaksa tehdä samaa hommaa. Mitenkäs gyneillä xD

Vierailija
4/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan hirveästi sytytä se alapään ajattelu kun on kaiken mahdollisen visvakupan nähnyt.

Vierailija
5/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin että joku oli ajanut karvansa sydämen muotoiseksi ja värjännyt kirkkaan punaiseksi.

gynet ovat nähneet kaiken

Vierailija
6/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin tämän " posliinimuodin" olevan nykyään ihan yleistä, joten rohkeasti vaan sinne gynelle!

Vierailija
7/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paikat karvattomana muutenkin, mutta gyne käyntiä ennen huoledin että yhtään karvaa ei siellä ole.

Vierailija
8/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se posliini nyt ihan NIIN yleistä ole:D

Vierailija
9/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut posliininakin monesti. Kuten odotusaikanakin ja synnytyksessä. Ei siinä mitään ujosteltavaa ole.

Vierailija
10/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sitten niin alaston olo.

Vierailija
11/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen käynyt gynet ja muut (joita riskiraskaudessa on PALJON) ihan huoletta. En ole kuullut mitään kommentteja, enkä huomannut mitään hämmästyksiä ym..

Eli tuskin ne gynet edes noteeraa!! Niitten tehtävä on tarkistaa terveydellinen tila alapäässä, onko ulkosynnyttimet terveet, ja sisäkalusto kans. Ei niitä varmasti mitkään karvat/karvattomuus kiinnosta. Ellei sitten ole jotain ylilyöntejä.. tylliin toi punaiseksi värjätty sydämenmuotoinen karvoitus.. tai joku leopardikuvio tai vaikka ihan järjetön afro, josta täytyy jo tietä etsiä reiälle ;D

Vierailija
12/12 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei iletä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme