Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos joku nainen kertoisi että miehesi yritti pettää?

Vierailija
25.10.2022 |

Suuttuisitko naiselle?
Missä/miten haluaisit kuulla, vai haluaisitko tietää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi kuulla miehestäni tällaista, mutta en toisaalta haluaisi jäädä yhteen miehen kanssa joka haluaa myös toista naista ja tekee sen tälle tiettäväksi.

Mutta en myöskään halua olla tällaisen asian välittäjä toisten parisuhteessa. Joten en tiedä mitä teen.

Kuvakaappaus on mahdollista toimittaa.

Mies on tottuneen oloinen, en usko että olen ainoa jolle tarjonnut tätä. Mies on vanhempi ja menestynyt, tykkää näyttävistä naisista. Nykyinen puoliso on kaunis nainen.

Ap

Vierailija
22/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla kaiken, ja jos olisin samaa mieltä että on halunnut lähempään kanssakäymiseen, niin mies saisi jäädä. No, minulle näin jo kerran kävikin suhteen alkuvaiheessa, mutten oikein ole osannut siitä olla varma mitä oikeasti olisi tapahtunut.

Toinen kerta nyt myöhemmin olisi jo ihan selvä juttu.

Naista kiittäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että harmittaako kun et saanut iskettyä mun ukkoa.

Vierailija
24/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla kaiken, ja jos olisin samaa mieltä että on halunnut lähempään kanssakäymiseen, niin mies saisi jäädä. No, minulle näin jo kerran kävikin suhteen alkuvaiheessa, mutten oikein ole osannut siitä olla varma mitä oikeasti olisi tapahtunut.

Toinen kerta nyt myöhemmin olisi jo ihan selvä juttu.

Naista kiittäisin.

Lisään vielä, että itse laitoin viestin naiselle joka miestä lähestyi, olisin tietysti voinut vain lähteä ja olla hiljaa, mutta halusin naisenkin tietävän ettei ehkä kannata tuohon mieheen tutustua. Silloin olinkin lähtemässä, mutta kun tämmöinen luuseri olen, ja niin rakastunut, niin en pystynyt.

Vierailija
25/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olisin halukas kuulemaan,minkä nainen koki mieheni yritykseksi pettää. En usko suuttuvani,vaan ystävällisesti kertoisin että meillä on avoin suhde,ja olevani pahoillani jos mies ei osannut tuoda hänelle jotenkin riittävän selkeästi esille,että on päässyt jonkinlainen väärinymmärrys tapahtumaan.

Vierailija
26/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi haluaisin tietää mitä mies teki, mikä kertojan mielestä siinä oli pettämistä tai yritystä pettää?

Juurikin tarkoitan sitä, että mies on osoittanut olevansa kiinnostunut ja fantasioinut naisesta. Mutta mies on kihloissa ja avoliitossa, ja se on yleistä tietoa. Tänään sain sattumalta selville avovaimon nimen ja tiedän suunnilleen missähän asuu. Mitään pettämistä fyysisesti ei ole tapahtunut, mutta siihenhän mies pyrki.

Ap

Edelleen odottaisin niitä yksityiskohtaisempia tietoja. Miten mies on esittänyt olevansa kiinnostunut seksistä ko ihmisen kanssa?

Veisi syömään, sänkyyn, hieroisi ja se voisi johtaa siitä eteenpäin. Haluaisi nähdä naisen nauttivan. Miehen sanoin näin.

Ap

Ok. Ei kyllä kuulosta yhtään puolisoltani. Tosin tiedän hänen silloin tällöin flirttailevan myös muille naisille enkä minä siinä näe mitään väärää.

Vierailija
27/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se on mahdollista? Siis se pettämisen yritys.

No ihan samalla tavalla kuin vaikkapa tapon yritys.

Eli meininkinä oli tappaa / pettää, mutta se ei onnistunutkaan.

Vierailija
28/28 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin toki mahdollista että heillä voi olla avoin suhde. En voi tietää. Sittenhän asia on ok.

Ap