Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä jäänyt hissiin jumiin?

Vierailija
25.10.2022 |

Pelästyitkö?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi ja toivotaan etten jäisi tulevaisuudessa.

Vierailija
42/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin menossa retkelle joten heitin viltin lattialle, aloin juoda kahvia ja syödä sämpylää taskulampun valossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1996 jäin jumiin koulusta tullessani kerrostalomme hissiin. En pelästynyt. Olin 8v.

Muistatko kuukautta ja päivää? Jäin 8.9.96 ja samassa hississä oli myös kahdeksan vuotias. 

Vierailija
44/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt jumiiin mutta kun olin 4v niin posteljooni pysäytti hissin hätänapista kun unohti jotain alas. Pimahdin heti ja huusin että kato nyt mitä teit ja potkaisin sitä ukkoa nilkkaan. 

Vierailija
45/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jannua tunki pieneen hissiin. Hissi jäi jumiin kerrosten väliin. Onneksi apua tuli puolen tunnin päästä koska hissiin tuli tosi kuuma ja happi oli vähissä. 

Vierailija
46/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sain semmoisen paniikin että tuntematon mies joka oli samassa hississä,harkitsi varmaan iskevänsä minut tajuttomaksi kun hakkasin jokaista nappia ja huusin. Sen jälkeen en ole hissiin astunut.

Vierailija
47/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hississä täällä ei ole pysäytysnappeja tai hätäpysätys. On vain joku valvomopainike. Jos joku on lattialla, tuskin ylettää.

Vierailija
48/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenia kertoja

Vierailija
49/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla työkaveri soitti jääneensä hissiin jumiin. Vartin joutui odottelemaan että huoltomies tuli päästään poies

Vierailija
50/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jäin jumiin psykiatrisen osaston hissiin. Sillä hissillä pääsi kulkemaan vapaasti virka-aikaan, eli klo 8-16, jonka jälkeen sen ovet lukittuivat eikä sitä päässyt käyttämään kuin kulkulätkällä. Minä onneton ehdin sinne hissiin mennä 15.59 ja painaa nappia, hissi juuri ehti lähteä liikkeelle, kun kello tuli tasan neljä. Ei sitten enää ovet auenneet siellä pohjakerroksessa, josta olisi pitänyt mennä ulos...

Aikani siellä kolistelin, painoin hätänappia (siitä tuli myöhemmin ilmoitus, että se ei toiminut) soitin huoltofirmaan, jossa puhelu meni vastaajaan jne. Suurin osa henkilökunnasta oli jo lähtenyt klo 15.30, ja pohjakerros oli tyhjä. Se hissi ei suostunut myöskään liikkumaan mihinkään niistä sisällä olevista nappuloista, kun ei mulla ollut sitä kulkulätkää (vierailijakortti ei riittänyt). Onneksi joku lekuri oli sitten niin laiska, ettei jaksanut kulkea yhtä kerrosväliä ja tilasi hissin :-D  Pääsin sitten lekurin saattelemana pihallekin sieltä.

Hyi hitsi. Tässä ei oo nyt kyllä ihan suunniteltu loppuun asti skenaariota, että mitä, jos joku menee hissiin klo 15:59 eikä ehdi perille ennenkuin kello lyö 16:00. Eihän toi noin voi mennä! Vaarallista! Varsinkin jos hätänappi ei toimi.

Vierailija
51/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olin menossa retkelle joten heitin viltin lattialle, aloin juoda kahvia ja syödä sämpylää taskulampun valossa. 

Hah hah. Reinikainen. 

Vierailija
52/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oli ylipainoa yöllä ylös menossa mutta painuikin vähän alaspäin.  Kaksi miestä ja kolme naista, piti soittaa hälytys. Huoltomies tuli avaamaan ja lasku olisi ollut 100€ mutta tyytyi 50€ setelin puhtaana käteen.

Eli taas tarvittiin sitä kuuluisaa käteistä.

Vierailija
53/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa häämatkalla vuosituhannen alussa. Pieni Koneen hissi ja neljä hlöä uikkareissa siellä menossa huoneisiin uima-altaalta. Oli vähän hikinen tunnelma muutenkin 35 asteen lämpötilassa. Meidän lisäksi oli saksalainen pariskunta, joten ihan leppoisaa vitsailua oli. Painettiin hätänappia, hissi oli jäänyt kerrosten väliin, sinne tuli kaikki hotellin johdosta työntekijöihin ja paikallinen palokunta. Ovi saatiin väkisin auki ja meidät autettiin yläkerrokseen vetämällä. Ei mitään paniikkia, mutta tosiaan kuumaa ja hikistä oli.

Vierailija
54/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt 2 kertaa eri taloissa.

En pelästynyt

Vierailija
55/55 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oli ylipainoa yöllä ylös menossa mutta painuikin vähän alaspäin.  Kaksi miestä ja kolme naista, piti soittaa hälytys. Huoltomies tuli avaamaan ja lasku olisi ollut 100€ mutta tyytyi 50€ setelin puhtaana käteen.

Eli taas tarvittiin sitä kuuluisaa käteistä.

Ponsin hissi ei suostunut lähtemään ylös kun oli liikaa painoa. Ne on kyllä tosi pienet hissit. Pari tyyppiä jätettiin odottamaan seuraavaa hakua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan