Lapsen teko yksin?
Täytin juuri 35v ja olen käynyt tinder treffeillä 400 kertaa viime 2 vuoden aikana.
En ole saanut suhdetta joten ei ole varmaan muuta vaihtoehtoa paitsi hommaa lapsi yksin?
Kommentit (25)
Christiiina kirjoitti:
huh huh, aikamoinen määrä treffejä. Mä olen 14kk aikana käynyt treffeillä 18 eri miehen kanssa ja olen jo nyt ihan hapoilla.
Paniikki? Lohdutuksen sanana voin sanoa ettei määrä korvaa laatua. Melko monien profiilista huuta läpi 'älä koske'
Tiedän kaksi isätöntä lasta. Oikein onnellisia ovat. Toinen tanskalaisesta luovutetusta spermasta. Ei tuossa mitään erikoista nykypäivänä. Tsemppiä ap.
En tiedä miksi miehet provosoituvat tästä, kun tällä palstalla huutelevat kuinka eivät halua ryhtyä isiksi. Nykyään on vapaaehtoisia sperman luovuttajia ja homma käy varsin helposti.
Minä taas täytän joulua ennen 36, ja aion ensi vuonna ihan vakavasti ruveta etsimään tuontivaimoa jostain kehitysmaasta. Haluan perheen ja lapsia, mutta naisen löytäminen Suomessa on mahdotonta heidän epärealististen kriteerien takia. Treffeillä olen kahden viime vuoden aikana käynyt 25 naisen kanssa. Sen olen oppinut että pakit tulee taatusti ellen ole naista komeampi (vaikka nainen on perinteisesti ollut se kauniimpi puoliso).
Kyllähän näitä on, oli aloittaja provo tai ei.