Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka useasti olette käyneet tänä vuonna elokuvissa?

Vierailija
24.10.2022 |

Ja mitä elokuvia olette käyneet katsomassa?

Mä oon vuosien varrella aina listanut vihkooni kaikki elokuvat mitä oon käynyt elokuvissa katsomassa. Tänä vuonna mulla on ennätysmäärä elokuvia mitä oon käynyt elokuvissa katsomassa. Lista niistä sitten tulee ensimmäiseen kommenttiin.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. 

Vierailija
42/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menisi elokuviin kun voi mukavasti katsoa elokuvat kotonaan? Varmaan joskus 80-luvulla olen viimeksi käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. enkä tule menemäänkään.

Vierailija
44/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään kertaa

Vierailija
45/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
46/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli keväällä testaamassa uutta Luxesalia ja käytiin katsomassa Tohtori outoa.

Nyt olisi tarkoitus mennä kohta toisen kerran, jos jokin sopiva elokuva löytyy. Tulee paljon katsottua elokuvia ja sarjoja kotona, joten elokuviin meneminen ei ole enää samanlainen "juttu" mitä ehkä joskus.

Vierailija
47/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viimeksi ollut elokuvissa 2015

Vierailija
48/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran. Ennen koronaa tuli käytyä useammin, nyt jotenkin jäänyt vähiin. Tykkään kyllä, jos olisi aikaa ja rahaa, niin kävisin vaikka viikottain!

Suon villi laulu oli viimeisin, sitä ennen Downton Abbey, uusin Bond, Spiderman. En enää muista, kävinkö keväällä jossakin elokuvassa niiden lisäksi.

Vierailija
49/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menisi elokuviin kun voi mukavasti katsoa elokuvat kotonaan? Varmaan joskus 80-luvulla olen viimeksi käynyt.

Katson elokuvia kotonakin, mutta tykkään nimenomaan siitä, että kun menee elokuviin, voi oikeasti rentoutua ja vain istua ja keskittyä täysin katsomiseen ja elokuvan kokemukseen. On pimeässä, jolloin ei tule samalla tehtyä jotain muita hommia. Äänimaailma ja iso valkokangas antavat myös huomattavasti erilaisen elämyksen kuin halpa pieni telkkari kotikaksiossa.

Ainakin minua elokuvissa käyminen rentouttaa samalla tavalla kuin teatterissa tai klassisen musiikin konsertissa käyminen. Voi vain olla, eikä tarvitse tehdä mitään muuta.

Vierailija
50/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerta .katsomassa seitsemänkymppinen. pääosassa.H.Lauri. seraavana menen yksin katsoo Merikapteeni vai oliko rakastettu Merikapteeni.

Vierailija
51/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi vuonna 2000 🤔

Vierailija
52/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran tänä vuonna ja se oli mielensäpahoittaja3.

Vierailija
53/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa sain aina lahjaksi leffalippuja, joten tuli käytyä se pari kertaa vuodessa. Teatterit ovat masentavia paikkoja

Vierailija
54/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinämoma tunnelmansa ja pääsee välillä pois kotoa ja näkee elokuvat isolta kankaalta.

Vierailija
55/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kuudesti. Kaksi kertaa vaimon kanssa ja neljästi tyttöystävän.

Vierailija
56/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin useammin mutta meiltä loppuu työnantajan tarjoama smartum koska sote.

Vierailija
57/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Toinen oli karaokedokkari Suomesta, toinen oliko nyt iranilainen elokuva katulapsista. Molemmat erinomaisia. Ja sen Isoäidin näin myös, missä Charlotte Rampling. Se oli hiven kliseinen.

Olis vielä muutama lippu, varmaan jo tulevana viikonloppuna menen. Tykkään kyllä käydä, oikein pohdinkinkin että pitäisi ottaa tavaksi käydä ainakin kerta kuussa.

Vierailija
58/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutamia, jotka kyseenalaistavat elokuvateattereissa käyntejä. Toisilla on hyvät vastauksen niihin ja samaistun niihin vastauksiin.

Voin kyllä kuvitella, että kaikille ei elokuvateatterit sovi. Itselleni se on kummiskin kivaa vaihtelua, kuin katsoisin aina vaan omalta kotisohvalta elokuvia/sarjoja.

Elokuvissa käynti on itselleni ihmisten ilmoille menemistä. Arkipäivinä käyn elokuvissa päänsääntöisesti, jos elokuvissa vaan on mitä tekisi mieli katsoa.

Välillä on jopa ollut elokuvan jälkeen hetkiä, jolloin on tullut keskusteltua siitä katsotusta elokuvasta jonkun kanssa. Se on mielestäni hauskaa keskustella niistä elokuvista.

Ap

Vierailija
59/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Ihmeelliset otukset tms lapsen kanssa.

Vierailija
60/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi taisi olla vuonna 2019 Frozen 2 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän