Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka useasti olette käyneet tänä vuonna elokuvissa?

Vierailija
24.10.2022 |

Ja mitä elokuvia olette käyneet katsomassa?

Mä oon vuosien varrella aina listanut vihkooni kaikki elokuvat mitä oon käynyt elokuvissa katsomassa. Tänä vuonna mulla on ennätysmäärä elokuvia mitä oon käynyt elokuvissa katsomassa. Lista niistä sitten tulee ensimmäiseen kommenttiin.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batmanin ja Top Gunin

Vierailija
22/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä yhtään kertaa, mutta nyt suunnittelen Kontio ja Parmas elokuvan katsomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Elvis.

Vierailija
24/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran. Elvis.

Tykkäsitkö? Yleensä Tom Hanks elokuvat ovat olleen ihan hyviä.

Vierailija
25/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö kukaan nähdä The Happy Workeria?

Se meni maakuntakaupungissa niin vähän aikaa, siis vain muutamia viikkoja iltanäytöksenä ja koska ei ollut katsojia, siirtyi arkipäiviin päivänäytökseksi ehkä kuukaudeksi ja loppui kokonaan.

Siis what. Monilta työssäkäyviltä (joka oli juurikin dokumentin kohderyhmä) jäi näkemättä.

Vierailija
26/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin ja en taida mennä enää koskaan. Elokuvateattereissa on huonot tuolit, ahdasta, en tykkää istua vieraiden ihmisten kanssa liian lähekkäin, kuunnella heidän höhötystään ja karkkipussien rapinaa, haistaa ällömakeaa karkkien lemua tai rasvaisten poppareiden katkua, teattereissa on todella pölyistä ja aivastelen sen takia, äänet ovat aivan liian kovalla ja korvat tinnittävät sen jälkeen ja en voi sietää mainoksia. Sitä paitsi elokuvat ovat kalliita. Katson mielummin kotona ne leffat mitä katson.

27/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 tai 2007 kävin katsomassa Lynchin Inland Empiren ja sitä ennen 2003 tai 2004 Burtonin Big Fishin eli harvaksi on mennyt käyntitahti.

Vierailija
28/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtikö kukaan nähdä The Happy Workeria?

Se meni maakuntakaupungissa niin vähän aikaa, siis vain muutamia viikkoja iltanäytöksenä ja koska ei ollut katsojia, siirtyi arkipäiviin päivänäytökseksi ehkä kuukaudeksi ja loppui kokonaan.

Siis what. Monilta työssäkäyviltä (joka oli juurikin dokumentin kohderyhmä) jäi näkemättä.

Mä en edes tiennyt koko dokumentti elokuvasta.

Mä sentään säännölliain väliajoin tarkastelen leffateatterien ohjelmostoja niiden sivuilta.

Ei sitä varmaan koskaan näytettykään täällä omilla seuduillani.

Ap

Vierailija
29/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätyrit leffan kävin katsomassa lasten kanssa. En mitään muuta. Katson kotona jo vanhempia leffoja, mitkä jo eri palveluissa nähtävissä. on elisa viihde viaplay ja netflix tällä hetkellä. Ihan hyvin ne leffat ehtii myöhemmin nähdä. Paitsi lapset on joskus malttamattomia, ja onhan se niille elämys päästä heti katsomaan, kun muutkin. Itse jaksan odottaa.

Vierailija
30/83 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x

The Lost City - oli typerin leffa miesmuistiin

Jurassic World: Dominion - ihan jees, tiesi mitä odottaa, vähän liian pitkä (kuten useimmat megaleffat)

Vierailija
31/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä Dont worry darlingin lopussa sitten oikein kävi? Loppui kirjaimellisesti seinään. Hyvä pääosan esittäjä, mutta aika sekopääleffa muuten.

Vierailija
32/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi käytiin miehen kaa kattoon Queen-leffa, joten viime vuosina ei olla leffoissa notkuiltu...

Vierailija
33/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään elokuvaa viimeiseen kolmeen vuoteen. 

Televisiosta tulee joka ilta useita elokuvia, mutta valitettavan usein ne ovat moneen kertaan uusittuja tai juoneltaan liian yksioikoisia tai ennalta-arvattavia. Silti omassa kotiteatterissa on mukavampi katsoa elokuvia vaikkapa DVD:ltä tai Blu-rayltä ja jääkaappi ja vessa ovat tarvittaessa lähellä. Kotona sitä katsojakokemusta voi korostaa pimentämällä asunnon pariksi tunniksi elokuvan katselun ajaksi, niin että ainoa valonlähde on iso tv-ruutu pimeässä nurkassa.

Vierailija
34/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti, koronavuosien tauon jälkeen. Vitosen päivillä käytiin katsomassa

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

Thor: Love and Thunder

Vierailija
35/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2x

The Lost City - oli typerin leffa miesmuistiin

Jurassic World: Dominion - ihan jees, tiesi mitä odottaa, vähän liian pitkä (kuten useimmat megaleffat)

The Lost City oli minunkin mielestä liian hölmö elokuva. Oli mielestäni väkisin väännettyjä vitsejä siinä.

Tuossa J.W: Dominion leffassa oli tosi massiivisen hienoa kuvaa, mutta en tykännyt siitä tarinasta.

Vierailija
36/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost Cityssä näky upee pebluumi.

Mut joo. En oo käyny leffassa ku viimeks 2018

Vierailija
37/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä Dont worry darlingin lopussa sitten oikein kävi? Loppui kirjaimellisesti seinään. Hyvä pääosan esittäjä, mutta aika sekopääleffa muuten.

Jos ajatellaan, että hän toistamiseen koski siihen seinään niin mun päättely on, että ei hänelle hyvin käynyt.

Mahtoi varmaan olevan tarkoituksellinen, että elokuva jättää mielikuvituksen varaan miten tarina siitä sitten jatkuu.

Vierailija
38/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
39/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, uusimman Downton Abbeyn.

Vierailija
40/83 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joskus -90 luvulla viimeksi käytyä. En muista edes elokuvan nimeä kun meni se aika pussaillessa.

Voishan tuota nyt vaikka uudestaankin mutta tarviis uuden pussailukohteen kun ei tuota entistä kiinnosta enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi