Mulla ei oo elämää... täällä tissuttelen yksin kotona :(
Kommentit (17)
sopia jotain? (nyt on ehkä vähän myöhä jo...) Tai mitään sellaista hommaa, jota tykkäät tehdä kotona, vaikka käsityöt, lukeminen, sisustaminen jne?
Mies tuolla kattoo jotain beverly hills kyttää ja lapset meni just nukkumaan. Ap nyt surut pois ja kukka rintaan, nautit meidän seurasta.
mulla lapsia, mutta muuten olen yksinäisempi kuin koskaan ja tulevaisuus näyttää aika epätoivoiselta
En vaan jaksanut lähteä uhmaamaan pakkasta vaan jäin kotiin :) Mieskin on kerrankin pois kotona ja omassa rauhassa saan nauttia punaviiniä, katsoa televisiota ja kuunnella musiikkia. Ihanaa!
*kippis*
Mut se ei oo kivaa, jos se on ainut vaihtoehto.
mun rakas ihana isoveljeni otti lapset yökylään ja mies on töissä joten mä juon siideriä ja popitan musiikkia ja roikun netissä, ihanaa :)
Pohdin tosin, pitäisikö siirtyä katsomaan jotakin elokuvaa, kenties Moulin Rougea
varsinaissuomesta olen, mutta tissuttelen tänää..
*3
Mies on poikakavereiden kanssa ulkona syömässä ja varmaan aika paljon sen jälkeen juomassa ;-), ja minua ei kyllä haittaa pätkääkään olla kerrankin kotona ihan yksin. Tai siis enhän minä yksin ole, lapsi nukkuu omassa huoneessaan, ja siksi en paljoa voi täällä tissutellakaan, mutta kyse kuitenkin eskarilaisesta, joka nukkuu aamulla vähintään yhdeksään kertaakaan yöllä heräämättä, joten ei tässä mikään kiire nukkumaankaan ole...
Aah tätä rauhaa ja ihanuutta. Otan pari lasia hyvää punaviiniä, teen kynsihoidon, kuuntelen musiikkia, surffailen netissä. Kämppä on tietysti aiemmin siivottu ja puunattu ja olen käynyt saunassa, pistänyt puhtaat mukavat olovaatteet päälle ja nyt vaan nautin. Kynttilät on sytytetty ja punaviinilasin vieressä on pöydällä pari palaa tummaa suklaata.
Tietenkään yksinolo ei ole kivaa, jos sitä joutuu aina vaan sietämään, eikä muita vaihtoehtoja ole. Mutta on sekin aika outoa, etteivät jotkut pysty ollenkaan nauttimaan yksinolosta...Mitäs jos ap nyt edes yrittäisit tänä iltana nauttia ihan omasta seurastasi? Sytytä kynttilöitä, vaihda jalkaan verkkarit ja villasukat, kuuntele musiikkia ja ota lasi jotain hyvää juomaa. Tee jotain pientä herkkupalaa ja surffaile netissä...Ja ollaanhan me täällä av:lla sun seuranasi koko ilta!
Minnekään tupakansavun ja känniääliöiden keskelle en enää halua. Mun mielestäni paras aika tissutella viiniä on juuri nyt lasten ja miehen mentyä nukkumaan. Silittelen ja laskostelen puhtaita pyykkejä, kuuntelen musiikkia ja tietty piipahdan välilllä tässä tietokoneella.
Koeta ap. sinäkin nauttia omasta ajastasi. Tai mieti, mikä olisi sitä elämää, jollaista haluaisit elää, ja miten voisit sen saavuttaa.
on kyläilystä miehen enon luota alla 2 lasia punaviiniä ja nyt menossa toinen siideri kotona. mies kattoo toisessa huoneessa telsua ja mä katon tästä kotikoneelta bb:tä. t: tiina
Ei tää nyt niin kivaa kyllä oo : /
mies ja lapset nukkuu. ei o kovin kivaa. Tiedän että aamulla väsyttää jos kukun ja nälkäkin olis.
Tosin lapsia on pari ,joista toinen meni nukkumaan,toinen pelaa.
Joten tässä " tisuttelen" yssinäin.
kippis ja kulaus...