Kouluikäisten lasten äidit, järjestättekö Halloween juhlat lapsillenne ja heidän ystäville?
Itse olen kerran järjestänyt. Oli kivaa, oltiin nyyttäriperiaattella.
Kommentit (7)
Ei koulussa kyllä on heille juhlat. Lähdemme Helsinki-Vantaan lentokentältä Asiaan 5.11, palaamme vuoden päästä takaisin, jos pisnekset ei menen hyvin?.
Ei mitään varsinaisia halloween juhlia, mutta kauhuteemaiset synttärit lapselle kun on sopivaan aikaan.
En. Ei kuulu suomalaisiin juttuihin, väkisin rapakon takaa tuotu juhla. Mut jos pis pakko voisin pitää aikuisille bileet jossa ryypätään ja pukeudutaan seksikkäästi asuihin ja maalataan naamat sun muut.
Minulle taas on ihan sama, tuleeko joku juhla Atlannin takaa vai muualta. Huomaan vain, että jotain haluan juhlia (joulua, äitienpäivää) kun taas toiset (pääsiäinen, vappu, juhannus ja uusi vuosi, ja baby shower) ovat itselleni ykshailee, joita juhlistan vain muiden perheenjäsenten halutessa. Halloweeniin emme ole hairahtaneet. Ehkä se muuttuu joskus. Tiedä hänestä.
En. Ei meillä kyllä kukaan ole halunnutkaan. Tuntuu niin turhalta koko hömpötys.
Juhlat olisi kyllä kivoja. Itse vaan en yhtään ole juhlien järjestäjätyyppi.
Järjestän, kivaa koristella talo ja laittaa kurpitsalyhtyjä ulos ja tarjoilla "kammottavia" herkkuja.