Anaalitappi töissä?
Poikaystävä tahtoisi että käyttäisin joskus anaalitappia töissäni. Työni on osittain asiakaspalvelua. Pystyykö sitä oikeasti käyttämään sellaisissa tilanteissa?
Kommentit (30)
Sä voit laittaa miehesi pitämään anaalitappia töissä. Tietää mies sitten mitä pyytää. Mutta eihän se siihen oikeesti suostu, sehän on mies. Mutta sun pitää suostua kun oot nainen. Naisen kipu ja epämukavuus kuuluu heteroseksiin. Miehen nautinto kuuluu heteroseksiin. Eiks niin. Ihanaa heterorakkautta? Onko sulla omaa tahtoa ollenkaan?
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä.
Seksin ammattilaisilla saakin olla tappeja reijissä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia anustappeja on, joissa on ohut varsi eli sulkijalihaksen ei tarvitse olla paljoakaan auki, vaan se paksu osa on pelkästään siellä peräsuolessa. Minullakin tuntemukset "väsyvät" ennen pitkään eli alussa on sellainen kutkuttava tunne, mutta kyllä se laimenee jo tunnin aikana. Paskaa ei juurikaan tule tapin mukana, jos on käynyt paskalla joitakin tunteja ennen käyttöä, mutta jokaisen paskantuotanto on tietysti erilainen.
Ei tapin pintaan tartu mitään jos liukaste on riittävän paksua. Itse käytän anaaliin tarkoitettua niin liukkari ei katoa pinnasta pitkänkään käytön jälkeen eikä tappiin tartu mitään. Silloin tällöin pidän tapin tai eturauhaskiihottimen yön yli. Aamulla on aika kiihottunut olo... Monesti herätessä tulee kiire vessaan kun tappi alkaa pyrkimään väkisin ulos.
Se tunne mikä kohdistuu eturauhaseen on se juttu. Joskus oon pitänyt tappia kaupassa tai kävelylenkillä. Sen kans ei pysty juoksemaan 😁
M40+
Mää oon käynyt kaupassa ja kävelylenkillä tappi pyllyssä joskus, mutta pidempiaikainen käyttö alkaa tuntua enemmän epämukavalta kuin mukavalta. En tosin kauheasti saa kiksejä pyllyhommista muutenkaan, tuo yksi eturauhaskiihotin tuntuu ihan hyvältä. Kokeiltu on erilaisia esineitä ja sormia yksi ja yhdessä puolison kans. Enpä siis töihin menisi tapin kanssa. M47
Niinä päivinä kun pidetään tyttiksen kanssa bdsm-kivaa illalla, mulla on aina tappi ja cock cage töissä. Silloin on töihin keskittyminen ja kollegojen kanssa keskustelu tooodella vaikeaa😄.
Silikoni tappiin tarttuu jäätävä paskan haju! Ei lähde pesemälläkään!! En suosittele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia anustappeja on, joissa on ohut varsi eli sulkijalihaksen ei tarvitse olla paljoakaan auki, vaan se paksu osa on pelkästään siellä peräsuolessa. Minullakin tuntemukset "väsyvät" ennen pitkään eli alussa on sellainen kutkuttava tunne, mutta kyllä se laimenee jo tunnin aikana. Paskaa ei juurikaan tule tapin mukana, jos on käynyt paskalla joitakin tunteja ennen käyttöä, mutta jokaisen paskantuotanto on tietysti erilainen.
Ei tapin pintaan tartu mitään jos liukaste on riittävän paksua. Itse käytän anaaliin tarkoitettua niin liukkari ei katoa pinnasta pitkänkään käytön jälkeen eikä tappiin tartu mitään. Silloin tällöin pidän tapin tai eturauhaskiihottimen yön yli. Aamulla on aika kiihottunut olo... Monesti herätessä tulee kiire vessaan kun tappi alkaa pyrkimään väkisin ulos.
Se tunne mikä kohdistuu eturauhaseen on se juttu. Joskus oon pitänyt
Terästappiin ei lemu tartu, muihin tarttuu. Takakontin liukasteena sulatettu (mutta ei kuuma) voi on erinomainen, se imeytyy nopeasti naisen peräsuoleen joten tappi pysyy hyvin paikoilla.
Vaimo tietää että joskus tappien kanssa leikin vaikkei itse niitä halua käyttää, edes kokeilla. Sanoin yhdellä lenkillä että jäi tappi pyllyyn kun oli niin hätäinen lähtö etten aatellut asiaa. N. 5 km kohdalla oli pakko käydä "uimassa" koska tappi alkoi pyrkimään ulos, samalla muutenkin peseydin enkä enää laittanut uudelleen. Liukkari muutenkin liukeni niin ei olis ollut mahdollistakaan.
Meillä on 2 orgasmi kuulaa kaukosäädöllä. Toinen vaimon pilluun ja toinen pyllyyn ja säätimet minulle. Kaupassa olessamme esim: laitan kuulia värisemään ja vaimo on ihmeissään. Kuitenkin niin että, muut eivät huomaa. Kassajonossakin annan kuulien väristä hiljaisella nopeudella ettei surina kuulu. Autoon päästyämme laitan värinät täysille ja hän huutaa orgasmin kourissa. Myös minulla on joskus kaupassa käydessä orgasmi kuula pyllyssä ja kaukosäädin vaimolla. Kullini seisoi siveysvyössä että pahaa tekee ja kuula värisee kiihottavasti. Viimme kauppareisulla vaimoni lisäsi pikkuisen värinää kun olimme kassalla. Tunsin että, alanlaukeamaan sain maksettua ja sitten tunsin tulevani. Lykätessäni ostoskärryä kohti autoa tunsin spermani valuvan pitkinreisiäni. Vaimoni hymyili ja sanoi, sitä saa mitä tilaa. Hurautimme kotiin ja panimme eläimelliseti niin kuumana käymme aina näiden juttujen jälkeen.
Itse pidin välillä tappi pepussa töissä , kiihottava tunne . Olen myös kaupassa käydessä pitänyt tappi anaalissa sekä kun käyn kävelyllä , hieroo mukavasti eturauhasta. Kotona käytän isoimmat tapit jotka antaa kyllä mahtava nautinto.
M 64 CD 💃786