Työkaveri kuittaili aina muka leikkisisästi tatuoinnistani ettei sovi työpaikan imagoon. Kysyin lopulta että sopivatko sitten ne viiltelyn arvet jotka tatuoinnilla piilotin
Meni ihan mykäksi ja nyt on sitä mieltä että olen pelottava ja hullu.
Kyllä, viiltelin 12vuotiaana kun meni huonosti ja piti helpottaa henkistä tuskaa. Ei paljon silloin kiinnostanut jääkö arvet.
Kommentit (38)
ällöjä kirjoitti:
oikein itse tunnustit että tatuoidut ovat pöljiä.
Tää jonne yrittää potkia maassaolevaa, mutta onneksi ei onnistu.
Vastenmielinen räkänokka joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
ällöjä kirjoitti:
Tää jonne yrittää potkia maassaolevaa, mutta onneksi ei onnistu.
Vastenmielinen räkänokka joka tapauksessa.
Se on kun Demi lopetti niin tulivat tänne. Menisi Ylilau dalle riekkumaan.
Minulla on atopia ja uskon, että kuvani miellyttävät ihmisten silmää enemmän kuin isot punaiset läikät joista osa ruvella kun olen unissani raapinut. Jos joku sanoo minun pilanneen ihoni tatskalla niin sanon sen olleen pilalla vauvasta asti.
Mun mielestä toisen ihmisen ulkonäköä on moukkamaista kritisoida. Kehut on asia erikseen. Ei sun olisi sellaiselle törpölle tarvinnut kommentoida mitenkään.
Ihmiset, jotka haukkuu tatuointeja ei ymmärrä, että joillakin ne tatuoinnit on otettu syystä, esim. arpien tai syntymämerkkien peittämiseen. Tuntuu paremmalta, kun nuo jäljet eivät ole enää kaikkien ihmisten pällisteltävänå.
- viiltely
- tatskat
- amis
- rööki
- suomiräp
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaiset viiltelee sekä tatuoi itseään. MOT
Matalampi kynnys piikittää mustetta ihon alle kun on jo sitä rajaa aiemmin rikkonu viiltelyllä
ällöjä kirjoitti:
Ihanko totta? Minulla on niin tatuointi kuin akateeminen loppututkinto.
Ja sinulta jäi nyt ap:n pointti tavoittamatta. Mitä se kertoo sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaiset työttömät spämmää palstalla päivät pitkät mm. toisten tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
- viiltely
- tatskat
- amis
- rööki
- suomiräp
- kylppärin kaappi täynnä psyykenlääkkeitä
- terapiassa ravaaminen
- palstalla päivystäminen
Minulla on kauniita kirsikukkia ja lintuja selässäni niskasta lantioon. Kukaan ei usko että alla on arpia. Voin viimein vuosien häpeän jälkeen käyttää kauniita kesämekkoja ja toppeja.
Ap:n kaltaisia ei pitäis päästää työelämään. Vaikka niitä on paljon suorittavissa ammateissa.
Vierailija kirjoitti:
- viiltely
- tatskat
- amis
- rööki
- suomiräp
Mä muuten näin viime viikolla nuoren lääkärin jolla oli toisessa käsivarressa erittäin näkyvä tatuointi. Varmaan amis se lääkärikin. :D
En voi kuin todeta, että jotkut, enkä tarkoita aloittajaa, ovat käsittämättömän typeriä. Joku käytti nimitystä räkänokka. Kunpa joku niistäisi nenänsä!
Ihmeellisiä peukutuksia täällä ketjussa :D eiköhän se ole täysin selvää että tuo työkaveri on aivan urpo. On moukkamaista kritisoida toisen ulkonäköä. Suoranaista työpaikkakiusaamista. Moukkamaista myös sanoa sinua pelottavaksi ja hulluksi kun kerroit miksi tatuoinnit olet ottanut. Itsepä jankutti aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että olet moukka?
En ole koskaan satuttanut itseäni tahallani, mutta juoksin lapsena lasioven läpi kädet ojossa. Arvatkaa ovatko ihmiset kuvitelleet että olen totta kai tehnyt jäljet itse :(
Toisen kädet arvet on nyt peitetty tatskalla ja myöhemmin on toisen käden vuoro. Tuntuu, ettå on nyt vapaa. Vapaa ihmisten ennakkoluuloista (Näitkö mitkä viiltelyarvet?! Varmaan syö jotain masennuslääkkeitä")
Vierailija kirjoitti:
- viiltely
- tatskat
- amis
- rööki
- suomiräp
Muhun pätee noista vain tatuoinnit ja amis. Olen käynyt myös lukion ja nyt opiskelen yliopistossa.
Minulla on ne arvet reisissä. Tehty veitsellä ja palavalla tupakalla. En voi käyttää sortseja tai uimapukua.
En välittänyt arpien pysyvyydestä kun uskoin teininä etten näe 20vuotispäivääni. No tässä sitä nyt ollaan 45vuotiaana arpisin jaloin.