Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulla asuvat, kuulitteko räjähdyksiä viime yönä?

Vierailija
24.10.2022 |

Minä kuulin ensimmäiset 23 jälkeen ja vielä puoli kolmelta heräsin räjähdykseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lintsillähän oli ilotulitus, mutta ei nyt tuohon aikaan tietenkään.

Vierailija
2/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne räjähdykset oli sellaisia, että olin hetken varma että sota alkoi ja laitoin vaatteet päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papusoppa räjähti sun persiissä?

Vierailija
4/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ilotulituksia kuulin, muistaakseni vähän ennen 24.

Vierailija
5/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
6/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseäkin kuumottaisi jos asuisi Itärajalla tai Helsingissä. Jos naapuri päättäisi kiukkuisena lähteä tänne rynnimään niin mm. Helsinki olisi 100% varma kohde. Eikä mikään vakuutus korvaa asuntoa, joka sellaisessa tilanteessa on tuhoutunut. Jos itse asuisin Helsingissä, yrittäisin myydä asunnon ja mennä vuokralle, kunnes idän uhka olisi mennyttä.

Vierailija
7/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseäkin kuumottaisi jos asuisi Itärajalla tai Helsingissä. Jos naapuri päättäisi kiukkuisena lähteä tänne rynnimään niin mm. Helsinki olisi 100% varma kohde. Eikä mikään vakuutus korvaa asuntoa, joka sellaisessa tilanteessa on tuhoutunut. Jos itse asuisin Helsingissä, yrittäisin myydä asunnon ja mennä vuokralle, kunnes idän uhka olisi mennyttä.

Nyt on vähän sellaista pelotteluyritysvibaa. Turhaan.

Idän uhkaa ei ole. Venäjä on huono vitsi. Sen "armeija" alkaa olla tuhottu. 

Vierailija
9/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko sinisilmäisiä, taas. Uhka on todellinen.

Vierailija
10/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen kerta, kun palstalla hätäilet kuulleesi yöllä räjäytyksiä. Painu jo vi ttuun täältä pelkojasi kyselemästä. Jos sota tulee huomaat sen kyllä ihan muuta kautta kuin ahdistustasi palstalle oksentamalla.

Vierailija
11/11 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo.

Idän uhkaa on ollut niin kauan kuin olen elänyt eli 52vuotta. Hyvä maa elää tämä Suomi kun puolustus on melkein Israelin tasolla.