Signmark ja TTK
Kuuleeko hän sitä musiikkia ollenkaan minkä tahdissa tanssii?
Kommentit (54)
Oli kuulemma aina tervehtinyt tekemällä etusormella ja keskisormella V:n ja liponut sitä kielellä. En osaa viittomakieltä joten en tiedä mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kuulemma aina tervehtinyt tekemällä etusormella ja keskisormella V:n ja liponut sitä kielellä. En osaa viittomakieltä joten en tiedä mitä se tarkoittaa.
🤣
Niin mitähän lopulta tapahtui? Kovin salamyhkäistä on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, erikoinen juttu. Täysin hyshys. Kuitenkin, jos olisi ollut jotain todella härskiä, tuskin toinen opettaja olisi jatkanut.
Mietintämyssy kirjoitti:
Mistäs sitä tietää, jos viisari on värähtänyt ja Anniina nähnyt. Se ei ole häirintää, mut sen voi kokea häiritseväksi.
Viisari voi värähtää tahtomattaan yllättäen. Yhden miehen viisari värähti minun seurassa vaimon läsnäollessa ja siitähän soppa syntyi, kun vaimo rupesi minua kiusaamaan. Olis pitänyt katsoa peiliin, oli melkoinen emäntä.
Ukot on aika herkkiä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mietintämyssy kirjoitti:
Mistäs sitä tietää, jos viisari on värähtänyt ja Anniina nähnyt. Se ei ole häirintää, mut sen voi kokea häiritseväksi.
Viisari voi värähtää tahtomattaan yllättäen. Yhden miehen viisari värähti minun seurassa vaimon läsnäollessa ja siitähän soppa syntyi, kun vaimo rupesi minua kiusaamaan. Olis pitänyt katsoa peiliin, oli melkoinen emäntä.
Se ei olekaan häirintää, mutta tässä ko. tapauksessa emme tiedä, mistä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Seiska: "Tästä voisi olla paljonkin sanottavaa, mutta parempi kuin en sano yhtään mitään, toinen taho puolestaan muotoilee." Mielenkiinto heräsi.
No joku alkaa jo vuotaa tietoa? Vai pitääkö odottaa jotain muistelmateosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietintämyssy kirjoitti:
Se ei olekaan häirintää, mutta tässä ko. tapauksessa emme tiedä, mistä kysymys.
Jos olisi ollut häirintää, olisi Signmarkin TTK -kilpailu päätetty siihen.
Syyne kirjoitti:
No mitä se sinmarkki oli pervoillut
Ainahan se on miehen vika!
Vierailija kirjoitti:
Hieman outo tuo Anniinan ilmoitus, hän ei kiitä Markoa ja häntä ei edes harmita ollenkaan, että keskeyttää kilpailun.
Tossa Signmarkissa on jotain mätää...
Niin, miehessä sen vian TÄYTYY olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman outo tuo Anniinan ilmoitus, hän ei kiitä Markoa ja häntä ei edes harmita ollenkaan, että keskeyttää kilpailun.
Tossa Signmarkissa on jotain mätää...
Niin, miehessä sen vian TÄYTYY olla!
Missäs muuallakaan?
Tämä jäi kyllä todella vaivaamaan että mistä oli kyse. Täytyyhän jonkun tietää.
No mitä se sinmarkki oli pervoillut