Puolustin mieheni ex-vaimoa.
Aikoinaan kun tavattiin mieheni kanssa hän haukkui exäänsä ihan hulluksi ja nalkuttajaksi. Minä uskoin silloin ja kauhistelin kuulemaani. Nyt muutaman vuoden jälkeen totean miehelleni, että ihan oikeassahan se sun exäsi oli. Ihan asiasta on sanonut. Oli aika pettymys huomata, että asia on näin. Ihan samoista asioita huomautan, tosin ilmoitan asialliseen sävyyn epäkohdista, exällä saattoi olla hyökkäävämpi tapa ilmaista tyytymättömyytensä. Silti exä ei valittanut turhasta. Ei kannata olla liian 'sinisilmäinen' ja hyväuskoinen, kun tapaa uuden ihmisen joka haukkuu muita. Kannattaa miettiä oliko siihen kenties jotain aihetta.
Kommentit (10)
Jännä kun teissä itsessänne ei ole koskaan mitään vikaa. Ei ikinä.
Sama kun joku sanoo sulle. Muista se.
Liian monta kertaa mennyt tuohon samaan lankaan,
ihan oikeita narsisteja jokainen!
Seuraavaa kertaa ei enää tule, järki voittaa viimein empatian.
1/4 Naulan kantaan!
Saattoi ex myös olla maltillisempikin kuin sinä - miehen sanahan sinulla asiasta vain on.
Voi olla. Vaikea silti tietää jokaisen aiemmasta suhteesta, kumpi teki ja sanoi mitäkin. Ylimielisyys ei oikein toimi parisuhteessa tai että pitäisi "sanoa" jollekin jostain koko ajan. Ihmisillä on tapana tehdä asiat erilailla, oli se muiden mielestä väärin tai oikein.
Vierailija kirjoitti:
tämmöinen miesvihaketju tänään.
Älä jaksa.
Nämä kokemukset ovat sukupuolesta riippumattomia.
Joo, ei näihin juttuihin voi koskaan luottaa mitenkään päin. Minuakin exäni kuulema haukkuu muille ja syyttää minua siitä, ettei näe lapsiaan kuin joka toinen viikonloppu (sanonut, että olen hankala tjsp). Totuus on, että olen ehdottanut, että sopimusta muutettaisiin niin, että lapset olisivat enemmän hänellä, mutta hän ei halunnut. :D eli on vain itsekäs, eikä jaksa säätää lapsiarkea, muttei kehtaa sitä tietenkään kellekään myöntää, vaan syyttää minua.
Jos uusi miesehdokas haukkuu ihan ketä tahansa, juokse äläkä katso taaksesi.