Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hiustenvärjäys (vaalennus) aiheuttaa sikiölle kehityshäiriön tai keskenmenon?

Vierailija
03.11.2006 |

Ja ivalliset vastaukset voi laittaa omaan ketjuunsa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulisit, että me kampaajat ikinä lisääntyisimme?

Vierailija
2/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aikanaan itsekin tuota kysymystä lääkäriltä ja hän likipitäen nauroi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumminkaan ole kuullut virallista ohjetta, että ei saisi. En ehkä kumminkaan uskaltaisi ihan varmuuden vuoksi, kun ei ole pakollinen juttu.

Vierailija
4/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuitenkin pyrkinyt välttämään ylimääräisiä kemikaaleja raskauden aikana. Kyllähän niistä väriaineista osa imeytyy kuitenkin päänahan kautta varenkiertoon. En kyllä usko, että mitään keskenmenoa tai muuta niin vakavaa aiheuttaa.

Vierailija
5/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorilla miehillä johtuisi kemikaaleista. Kampaajani suositteli raitoja, kun olin asiasta huolissani, mutta hän myös kommentoi, että jos olisivat niin vaarallisia aineita, eivät hekään saisi niitä käsitellä.

Vierailija
6/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lääkäri ei vielä tässä maailmassa ole ollut jumala, joka voisi näistä asioista mitään täydellä varmuudella sanoa.

Niin, että kukapa sitä tietää, mitä esim. ne hiusvärit voi sikiölle aiheuttaa. Toki erittäin harvinaista, mutta mahdollista.

Vierailija
7/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarallista nimittäin. Tämä on ylihysteriaa, sanon minä. Teillä, jotka näitä vakavissanne pohditte on edessänne todella stressaava ja raskas raskausaika ja äidin stressi, jos mikä on sikiölle haitallista. Ties mitä terapiaa lapsenne tulee isompana sen stressinne takia tarvitsemaan.

Vierailija
8/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaarallista nimittäin. Tämä on ylihysteriaa, sanon minä. Teillä, jotka näitä vakavissanne pohditte on edessänne todella stressaava ja raskas raskausaika ja äidin stressi, jos mikä on sikiölle haitallista. Ties mitä terapiaa lapsenne tulee isompana sen stressinne takia tarvitsemaan.

Vierailija
9/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimiselle hei. Jos hiustenvärjäys olisi alkuperäisen pelkäämällä tavalla vaarallista, niin eiköhän se ihan virallisella tahollakin olisi sitten julistettu pannaan. Tervettä järkeä kehiin. Sitä tarkoitan just stressantumisella, että jos rupeaa joka ikistä asiaa miettimään tuolla lailla, niin aina varmaan keksii jonkun mahdollisen vaarna. Muistelen vaan odotuspalstan hysteerisia " varokaa odottajat grilliä, sikiönne voi kuolla häkään" etc- juttuja

Vierailija
10/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin se tietenkin vaikuttaa enemmän, toisilla vähemmän mutta miksi riskeerata? mä en ainakaan värjännyt hiuksia kun odotin. ja nimenomaan siksi kun lääkäri suositteli niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän