Tämä asia on alkanut mietityttämään minua
kahden viimeisen partnerini kanssa ei ole kertaakaan spermat valuneet reisiä pitkin tai en ole edes seksin jälkeen huomannut että mitään tuntuisi valuvan ulos. Muiden kanssa muistaakseni on kyllä sotkeentuneet pikkarit vielä seuraavanakin päivänä. Vai eikö kaikilta tule niin paljoa että sitä " riittäisi" nin paljon että valuisi pitkin reisiä. Kun tosiaan pitkin reisiäkin on monesti joidenkin kanssa valunut.
Kommentit (10)
näin on. ei ole spermaa kun ei oikeasti laukea. miehet näyttelee orgasmejaan paljon enemmän kuin yleisesti luullaan.
Vierailija:
näin on. ei ole spermaa kun ei oikeasti laukea. miehet näyttelee orgasmejaan paljon enemmän kuin yleisesti luullaan.
Miehen siemensyöksy ei olesama kuin miehen orgasmi, vaikkakin mies saa orkun monesti siemensyöksyn yhteydessä.
Musta tuntuu, että tolla on jotain tekemistä iän kanssa?
Parikymppisenä nimittäin muistan, että yhdynnän jälkeen oli sitä kaikenlaista vuotoa koko seuraavan päivänkin - todennäköisesti valkovuotoa suurimmaksi osaksi - nykyään taas ei juurikaan.
Toisaalta taas lapsen saantikin voi muuttaa hormonitoimintaa. Olen nyt kolmekymmentä ja risat - ja tosiaan muistan että joskus " ammoisina aikoina" alkkarit haisivat spermalta vuorokaudenkin yhdynnän jälkeen. Ei enää...
Vierailija:
eli et ole hoitosi ainut...
joudut jakamaan miehesi Nyrkki-Kyllikin kanssa.
Vierailija:
eli et ole hoitosi ainut...
Juuri tätä tarkoitin. Ei haise pikkarit enää. Ja tosiaan lapsiakin on.
ap
mitäs hätää sulla on anna valua !
Miten minun ejakuloimiseni tähän liittyy?
ap tyhmänä kysyy