Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: Onko seksi sinulle fyysinen tarve siinä missä syöminen, nukkuminen jne.?

Vierailija
23.10.2022 |

Juuri eilen kaverini kanssa juttelin aiheesta ja meillä ainakin tuntui olevan hyvin erilainen lähestymistapa asiaan. Hän kertoi, että seksi on hänelle tarve, jota on saatava säännöllisesti olipa olosuhteet millaiset hyvänsä. Hän esim. kertoi, että heillä ei miehensä kanssa ole käytännössä koskaan yli viikon mittaista taukoa seksissä, myöskään niinä aikoina kun suhteessa on ollut ongelmia.

Itselleni puolestaan se ei ole ollenkaan sitä, vaan halu seksiin kumpuaa nimenomaan oikeanlaisista olosuhteista, tunnelmasta ym. ja jos näitä ei ole (esim. kun olin sinkku tai jos parisuhteessa on mennyt huonosti), minulla ei ole käytännössä lainkaan tarvetta seksiin. Miten muilla naisilla?

Gallup naisille: Onko seksi sinulle fyysinen tarve siinä missä syöminen, nukkuminen jne.?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä selvittää tämä jo treffeillä. Sellainen suhde on todella rasittava, missä olosuhteet pitää aina saada oikeaksi että voi harrastaa seksiä. Varsinkin kun se oikeiden olosuhteiden luominen ulkoistetaan kokonaan sille toiselle. Bi N

Tämä !!

Vierailija
22/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tässä eilen et fyysistä panemisen tarvetta mulla ei ole laisinkaan näin sinkkuna. Voisin olla vaikka 10 vuotta ilman panemista/sooloilua ilman mitään ongelmaa. Mutta jos oon ihastunut niin ajattelen seksiä paljonkin, en niinkään siitä näkökulmasta että olis koko ajan pakko itseni takia panna vaan et haluaa antaa toiselle hyvää ja nautintoa ja sitä mitä hän haluaa (toki omissa rajoissa). Eli ihastuessa tulee sellainen voimakas yhteenkuuluvuuden tunne ja haluaa toista sen takia. Ja toki seksi silloin myös kiinnostaa itseäkin enemmän. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen kuin ap. En edes tiedä miltä panetus tuntuu, mutta haluan kyllä toista oikeanlaisissa olosuhteissa. Onneksi puoliso on tässä aika samanlainen, en voisi olla yhdessä kenenkään sellaisen kanssa, jonka täytyisi olosuhteista riippumatta saada vähintään x/vko.

Same sister, same.

Vierailija
24/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvitsen" seksiä päivittäin, viikoittain ei riitä mihinkään. Mutta en niin yksinkertainen ole että luulisin tätä samanlaiseksi hengissäsäilymisen edellytykseksi kuin ravinto, vesi ja lepo.

Kun ruokaa ja lepoa on edes jotenkuten tarpeeksi niin mielummin harrastan (hyvää) seksiä kuin syön hyvääkään ruokaa. 

Vierailija
25/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En ole vielä tavannut miestä, jonka olisin halunnut. Mutta fyysinen tunne on kyllä tuttu. Sellaisen sattuessa hoitelen itse itseni. 

Vierailija
26/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailkaapa naiset miltä tuollainen tarve tuntuu? Eikö teillä siis haluihin vaikuta negatiivisesti ne perinteiset häiriötekijät, kuten stressi, kiireet, väsymys, huolet ym.? Aidosti kiinnostaa, kun itsellä seksuaalisuus on rakentunut toisella tavalla. Minulla ei itsellä tuolla tavalla itsestään tee käytännössä koskaan mieli, mutta halut voi herätä kyllä jos on tunneyhteyttä ja kohtaamista miehen kanssa.

En sanoisi ettei luettelemasi seikat ollenkaan vaikuta, totta kai jos on tosi väsynyt niin seksi mielessä harvemman kerran päivässä. Mutta on se tarve silti, kuten stressaantuneena pitää muistaa syödä ja juodakin. Olosuhteet kyllä parantaa halua, eli voi tehdä vielä enemmän mieli, jos on muutenkin mukava hetki mieheni kanssa.

rouva 54v 

Vierailija
27/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hellii ajatusta heidän voimakkaasta ja villistä seksuaalisuudesta, joka on vähintään yhtä himokasta ja alkukantaistakin kuin miehillä.

Tosiasia on että suurella osalla näistäkin naisista mikä tahansa vähäpätöinen asia päivässä "vie fiilikset". Kissa on kipeä, äiti puhui rumasti (ei kehunut), pomo puhui rumasti (ei kehunut), työkaveri/younameit puhui.... mies ei lirkutellut, lista on loputon.

Vierailija
28/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin tässä eilen et fyysistä panemisen tarvetta mulla ei ole laisinkaan näin sinkkuna. Voisin olla vaikka 10 vuotta ilman panemista/sooloilua ilman mitään ongelmaa. Mutta jos oon ihastunut niin ajattelen seksiä paljonkin, en niinkään siitä näkökulmasta että olis koko ajan pakko itseni takia panna vaan et haluaa antaa toiselle hyvää ja nautintoa ja sitä mitä hän haluaa (toki omissa rajoissa). Eli ihastuessa tulee sellainen voimakas yhteenkuuluvuuden tunne ja haluaa toista sen takia. Ja toki seksi silloin myös kiinnostaa itseäkin enemmän. N33

Miten sitten käy pitkässä suhteessa. Harva pystyy säilyttämään molemminpuolista ihastumisen tunnetta kovin pitkään (vuodesta toiseen)

Vierailija
29/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten käy pitkässä suhteessa. Harva pystyy säilyttämään molemminpuolista ihastumisen tunnetta kovin pitkään (vuodesta toiseen)

En tiedä kuinka harvat, mutta meillä se on säilynyt molemmilla jo yli 49 vuotta. Olemme molemmat halunneet haluta antaa toiselle tyydytystä ja nautintoa, oli tilanne mikä tahansa. Menty aina nukkumaan samaan aikaan ja oltu sylikkäin. Haettu ja jaettu henkistä turvaa keskenämme, kun elämä on koetellut. Olemme molemmat asettaneet toisemme etusijalle, emme itseä, niiinkuin näyttää monella olevan tapana. Parisuhteessa ei ole kyse vain omista haluista tai omasta tyydytyksestä, vaan huolehtia puolisonsa tyytyväisyydestä ja tyydytyksestä. Kun molemmilla on sama agenda parisuhde toimii ja kestää. Mikään ei ole niin läheistä henkisesti ja fyysisesti kuin yhdyntä, tai paremminkin rakastelu. Ihan vain kiireetön lähekkäin ja sisäkkäin oleminen riittää. Tekee ihmeitä läheisyydelle kun vain on sisäkkäin kytkettynä puolisoon hiljaa keinuen ja fiilistelee.

Vierailija
30/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ehdottomasti, taidan olla jonkin sortin hyperseksuaali. Olen sanonut miehelle että jos en saa riittävästi seksiä kotona hankin itselleni "sala rakkaan". Toistaiseksi olen saanut haluamani, mutta kyllä nykyään saa välillä useamman kerran pyydellä. Meillä siis sitä seksiä on saatava vähintään viitenä päivänä viikossa.

Onneksi näköjään kevät tekee tehtäväänsä ja on aloitteita tullut mieheltäkin, ettei aina tarvitse olla aloitteen tekijä. Onneksi miehen "fetissi" tuntuu olevan seksihepeneet ja varsinkin stay-up sukat. Ne kun laittaa jalkaan ja odottelee sängyssä, niin miehen seisokki on taattu eikä suurempia aneluita seksin suhteen tarvita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme